וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארסלי: "בחלון הקודם אמרו שהתפקיד כבר שלי. דבר לא השתנה"

באנגליה לא ריחמו על המאמן הזמני אחרי ההפסד ההיסטורי ליוון, הוא מצדו טען: "נותרו לי שלושה משחקים ואז בתקווה אחזור לנבחרת עד גיל 21". סאקה ייבדק

תקציר: אנגליה - יוון 2:1/ספורט1

נבחרת יוון ניצחה אמש (חמישי) בוומבלי את נבחרת אנגליה לראשונה בהיסטוריה, כאשר הכניעה את שלושת האריות 1:2 דרמטי ארבע דקות בתוך תוספת הזמן. ג'וד בלינגהאם כבר כפה שוויון בדקה ה-87, אבל ואנגליס פאבלידיס היה זה שאמר את המילה האחרונה.

היוונים שהתעלו הקדישו את הניצחון לזכרו של ג'ורג' באלדוק, המגן האנגלי ששיחק עבור נבחרת יוון בשנתיים האחרונות ונמצא בת בבריכה בביתו יממה לפני המשחק, אבל בממלכה לא ריחמו על לי קארסלי ושחקניו בעקבות תצוגה מבישה מבחינתם, מעבר לכך ההפסד הראשון אי פעם ליוון ועוד במשחק בית.

קארסלי, שעד כה בהגדרה מונה למאמנה הזמני של אנגליה, בשני משחקיו הראשונים ניצח בקלות 0:2 באירלנד ואת פינלנד, אבל הפעם זה היה נראה אחרת. עם זאת, הוא הבהיר שאין להפסד שום השפעה על עתידו: "הופתעתי בחלון הנבחרות הקודם כשאמרו שהתפקיד כבר שלי ושרק אני יכול לאבד אותו. המצב ברור: קיבלתי את הנבחרת לשלושה חלונות, נותרו עוד שלושה משחקים ולאחר מכן אני צפוי לחזור לנבחרת עד גיל 21. להפסד הזה אין שום השפעה - מלכתחילה אמרתי שאני לא שולל שום דבר ושמאוד נוח לי בתפקיד מאמן הנבחרת, אחת המשרות הכי טובות בעולם, דבר לא השתנה".

ג'וד בלינגהאם, קול פאלמר, שחקני נבחרת אנגליה. GettyImages
"מצחיק ד כמה משחק רע משנה את הכל"/GettyImages

על ההפסד אמר קארסלי: "ניסינו לשחק אחרת והדברים לא עבדו. עם השחקנים היצירתיים שיש לנו, אני חושב שעלינו להיות אמיצים ולדעת לייצר דברים באופן שיטתי, לכן ניסינו משהו אחר. זה לא היה ניסוי, אלא לנסות לשחק בדרך יצירתית שלא עבדה ואני לוקח על כך את האחריות. זה היה רעיון שלי שלא עבד, אבל זה לא אומר שאנחנו צריכים לשלול את זה לחלוטין בעתיד. יש לאנגליה סגל מדהים ואני בטוח שנוכל להגיב להפסד הזה כבר במשחק הבא".

"זו הייתה טרגדיה", נכתב בין השאר ב"דיילי מייל", "זה גם מצחיק עד כמה משחק רע משנה את כול המחשבה - קארסלי היה נראה כמו הרפתקן, אמיץ ואדם עם רעיונות חכמים וחדשים שכולנו קנינו, אבל בסוף הוא עלה עם בלינגהאם, קול פאלמר ופיל פודן ובלי חלוץ טבעי. ביום ראשון הוא יצטרך לנצח בפינלנד כדי להשכיח את המשחק האיום הזה, אבל אם הוא לא יצליח אז זה כבר יהיה ברור לאן מועדות פניו".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
בוקאיו סאקה, נבחרת אנגליה. GettyImages
בעיקר ארסנל דואגת וחוששת. סאקה/GettyImages

בוקאיו סאקה, כוכב ארסנל ואנגליה שספג מכה ברגלו, ניסה להמשיך לשחק ובסופו של דבר נאלץ לרדת מכר הדשא, תועד מדדה החוצה מהאצטדיון בסיום המשחק. קארסלי רק אמר בקצרה שסאקה ייבדק לקראת פינלנד ועל פי התקשורת בארסנל כבר חוששים מפציעה שתשבית את הכוכב הגדול שלה.

כרגע הפגיעה לא נראית חמורה מדי וסאקה כאמור יצא בכוחות עצמו מהאצטדיון כשהוא על רגליו, כך שהתקווה בצפון לונדון היא שמדובר במכה שלכל היותר תשבית אותו למספר ימים, אבל לא תמנע ממנו לעלות לכר הדשא כבר בשבת הבאה בבורנמות' במסגרת המחזור השמיני בפרמיירליג. בכל מקרה, ביממה הקרובה צפויות תוצאות הבדיקה ובאנגליה יצטרכו להחליט אם לאפשר לסאקה לחזור לארסנל או שמא הוא ייצא איתם גם למשחק בפינלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully