וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "אי אפשר היה לחבר שתי מסירות". סקאלוני זעם

הקפטן חזר לנבחרת, אבל לא הצליח להוביל את ארגנטינה לניצחון בשלוליות בוונצואלה: "התגעגתי מאוד, אבל זה היה משחק קשה ומכוער". המאמן ציפה שהמשחק יידחה, אך לדבריו השופט לא עמד בהבטחתו

תקציר ה-1:1 של ארגנטינה וליאו מסי עם ונצואלה במוקדמות המונדיאל/ספורט1

ליאונל מסי חזר הלילה (בין חמישי לשישי) להרכב נבחרת ארגנטינה לראשונה מאז גמר הקופה אמריקה, אבל גם איתו זו הייתה משימה בלתי אפשרית. אלופת העולם התארחה בוונצואלה במוקדמות המונדיאל ונפרדה מהנבחרת המקומית ב-1:1, במשחק שקשה להאמין שבכלל התקיים בתנאי מזג אוויר כאלה.

המשחק יצא לדרך באיחור של חצי שעה בעקבות הגשמים הכבדים שירדו בוונצואלה, אבל כר הדשא היה מוצף לחלוטין וכפי שתיארו זאת ב"TYC" הארגנטיני, "הנבחרת סיימה בתיקו באגם באצטדיון מאטורין".

מסי כאמור חזר לנבחרת אחרי שנעדר מחלון המשחקים הקודם בגלל פציעה ולא יכול היה לסייע לנבחרתו להימנע מהתיקו הראשון שלה במוקדמות המונדיאל והמעידה השלישית בסך הכל, אבל אלופת העולם עדיין במקום הראשון ובדרך הבטוחה להבטחת השתתפותה גם בגביע העולם הבא בקיץ 2026. אחרי המשחק הודה הקפטן הארגנטינאי: "היה בלתי אפשרי לחבר שתי מסירות ברצף".

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה. GettyImages
התגעגע לנבחרת ארגנטינה, אבל לא בתנאים כאלה. מסי/GettyImages

עוד אמר מסי: "היה קשה מאוד מההתחלה, זה היה משחק מכוער מאוד. אולי במחצית השנייה המצב קצת השתפר, אבל זה היה ממש קשה, נאלצנו לשחק כדורגל אחר מזה שנערכנו והתכוננו. פשוט נלחמנו והשתדלנו לקחת כמה שפחות סיכונים, כמו לא למסור אחורה - כי במחצית הראשונה כמה פעמים מסרנו אחורה והכדור נעצר בשלוליות. שיחקנו את הכדורגל שצריך בהתאם לכר הדשא שהיה".

על היעדרותו הארוכה מהנבחרת, אמר: "חיכיתי הרבה זמן והחמצתי המון משחקים גם עם הקבוצה בגלל הפציעה, אבל אני שמח לחזור - התגעגתי מאוד לנבחרת. עכשיו ננוח ונתכונן למשחק הבא".

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה
חוליאן אלבארס, נבחרת ארגנטינה. GettyImages
אלבארס מנסה להתמודד עם השלוליות בוונצואלה/GettyImages

עוד לפני שארגנטינה תפגוש את בוליביה בלילה שבין שלישי לרביעי, על המשחק בוונצואלה הוסיף רודריגו דה פול: "זה היה נורא, אי אפשר לשחק ככה כדורגל. לצערי נאצלנו להסתגל לסיטואציה. אני יודע שזה לא היה טוב, אבל ניסינו לשחק ולא הצלחנו לקחת שלוש נקודות. יש משחקים כמו נגד קולומביה ששם פגשנו יריבה מאוד איכותית והיה משחק בין שתי נבחרות, כאן פשוט אי אפשר היה לשחק כדורגל. התנאים הכי טובים לכדורגל הם כר דשא שהכדור מתגלגל עליו, לא מבקשים יותר מזה".

המאמן ליונל סקאלוני היה נחרץ יותר משחקניו וסיפר שביקש שלא לקיים את המשחק בתנאי מזג האוויר שהיו: "אי אפשר היה לשחק כדורגל בתנאים האלה, לפחות לא היום. זה היה ברור לגמרי. השופט קיבל את ההחלטה שקיבל ואני לא רוצה להרחיב, אבל לשחק כדורגל אי אפשר היה. אנחנו רק ביום חמישי ואפשר היה לשחק מחר אני מניח, אבל לגבי היום - אם אי אפשר לשחק אז אי אפשר לשחק. ניגשתי לשופט והוא הבטיח לי שאם הכדור לא יתגלגל, הוא יעצור את המשחק. מה שבטוח זה שהכדור לא זז על הדשא. אני חושב שגם עבור הצופים זה לא טוב שאנחנו משחקים בתנאים כאלה, זה הרבה יותר טוב לראות משחק שיפה לעין והכל היה נראה אחרת אם היינו משחקים בתנאים שמאפשרים לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully