וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאו מסי חוזר בארגנטינה, הפתעות בהרכב נבחרת ברזיל

הקפטן ילבש תכלת-לבן לראשונה מאז הפציעה בגמר הקופה אמריקה, נבחרתו תתארח בוונצואלה במוקדמות המונדיאל (ו', 00:00, ספורט4). אבנר ואיגור ז'סוס יפתחו בסלסאו נגד צ'ילה?

תקציר: קולומביה - ארגנטינה 1:2/ספורט1

ארבעה משחקים ייערכו במוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה החל מליל יום חמישי ועד יום שישי לפנות בוקר, כאשר במוקד יעמדו הביקור של האלופה העולמית והיבשתית ארגנטינה בוונצואלה, ומשחק החוץ של ברזיל המקרטעת נגד צ'ילה.

ונצואלה - ארגנטינה (שישי ב-0:00, ספורט4)

ערב המחזור שינעל את הסיבוב הראשון בבית הדרום-אמריקאי, ממנו יעלו שש נבחרות והשביעית בטבלה תשחק בפלייאוף, ונצואלה מדורגת שישית וחלום ההעפלה שלה לגביע העולם לראשונה אי פעם חי וקיים. עם זאת, היא לא ניצחה בארבעת משחקי המוקדמות האחרונים וכעת מחכה לה מפגש עם מוליכת הטבלה, שנחושה להתאושש מהפסד החוץ לקולומביה בחודש שעבר. החדשות הגדולות בארגנטינה הן חזרתו של ליאו מסי למדים הלאומיים לראשונה מאז פציעתו בגמר הקופה אמריקה, אולם השוער אמיליאנו מרטינס יחסר עקב השעייה. אלכסיס מקאליסטר לא כשיר במאת האחוזים ולכן הוא צפוי להתחיל על הספסל, כשמחליפו בקישור יהיה כנראה ג'ובאני לו סלסו שפתח את העונה נהדר בבטיס. המאמן ליאונל סקאלוני יחליט לאחר האימון המסכם אם להציב שניים או שלושה שחקנים בהתקפה.

שוער נבחרת ארגנטינה אמיליאנו מרטינס. רויטרס
אמיליאנו מרטינס המושעה לא יעמוד בשערה של ארגנטינה בשני המשחקים הקרובים/רויטרס

צ'ילה - ברזיל (3:00, ספורט4)

אחרי הופעתה המאכזבת ביותר בקופה אמריקה, הסלסאו המשיכה במגמת הירידה גם במחזור המוקדמות של ספטמבר והפסידה 1:0 לפרגוואי, מה שהותיר את המאמן דוריבל ג'וניור עם ארבעה ניצחונות - מהם שניים בלבד במשחקים רשמיים - בעשרה משחקים מאז מינויו לנבחרת ברזיל. דוריבל עשוי להפתיע ולכלול בהרכב שני שחקנים נטולי הופעות בנבחרת הבוגרת: המגן השמאלי אבנר שמשחק בליון וחלוץ בוטאפוגו איגור ז'סוס. דנילו יפתח כמגן ימני ויישא את סרט הקפטן למרות ששותף העונה פחות מ-130 דקות בתשעת המשחקים שהיו ליובנטוס, וראפיניה יוצב כקשר התקפי - עמדה בה הוא מצטיין בברצלונה מפתיחת העונה. ויניסיוס ג'וניור ואדר מיליטאו הפצועים ייעדר, אבל למזלה של ברזיל, היא תפגוש יריבה שלא ניצחה משחק רשמי מאז אוקטובר 2023 והפסידה בארבעה מחמשת מחזורים המוקדמות האחרונים.

משחקים נוספים:

בוליביה - קולומביה (23:00, ספורט3)
אקוודור - פרגוואי (00:00)

חבילת סלולר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת ברזיל אנדריק. DANIEL DUARTE/AFP, GettyImages
ברזיל רוצה להתחיל לצאת מהבור. אנדריק/GettyImages, DANIEL DUARTE/AFP

הסיבוב הראשון יושלם עם המשחק של פרו נגד אורוגוואי בין שישי לשבת, ובשבוע הבא ייערך מחזור נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully