וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקדמות במגעים בין סייבן לי למכבי תל אביב

10.10.2024 / 23:51

אחרי שהגארד של מניסה התלבט האם לעבור לצהובים, העלתה אלופת ישראל את ההצעה הכספית וגורמים המקורבים למגעים מעריכים כי החוזה ייחתם. לי עשוי לערוך את הבכורה שלו כבר בשבוע הבא ביורוליג

סיכום השבוע בספורט העולמי/ספורט1

התקדמות ממשית בין מכבי תל אביב לגארד האמריקאי סייבן לי, כשגורמים המקורבים למשא ומתן סיפרו הערב (חמישי) כי ההערכות הן שהשחקן יחתום על החוזה שהצהובים הציעו לו ויצטרף אליהם בקרוב.

לי, שרק אתמול קלע 43 נקודות במדי קבוצתו מניסה הטורקית בליגת האלופות, הודיע למכבי אמש כי הוא מתלבט האם לקחת את ההצעה, אך ביממה האחרונה העלתה מכבי את ההצעה הכספית ובנוסף דאגה לסגור סופית את התנאים מול הקבוצה הטורקית, דברים שקירבו את העסקה להשלמה.

הצהובים מקווים כי לי יחתום ולאחר מכן יוכל לחבור לקבוצה בתחילת השבוע בבלגרד ולשחק בשני המשחקים ביורוליג נגד אנדולו אפס ופרטיזן בלגרד. הרצון המקורי היה שהשחקן ישחק כבר בליגה ביום ראשון, אך בשל הימשכות המגעים ויום הכיפורים שחל בסוף השבוע, נראה כי הוא יגיע לישראל בפעם הראשונה רק לאחר משחקי היורוליג.

שחקן מאניסה סייבן לי. FIBA, אתר רשמי
מתקרב לצהובים. סייבן לי/אתר רשמי, FIBA

לי (25, 1.88) בוגר אוניברסיטת ונדרבילט משנת 2020, נבחר 38 בדראפט 2020 על ידי יוטה ונשלח בטרייד לדטריט במדיה שיחק שנתיים. לאחר מכן עבר בין ליגת הפיתוח לפילדלפיה, לפני שמצא בית במהלך עונת 2022/23 בפיניקס בה שיחק עד לתום העונה שעברה. בסך הכל שיחק הגארד 134 משחקים בארבע עונות ב-NBA ורשם 5.2 נקודות ו-2.8 אסיסטים ב-14.5 דקות בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully