וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עשינו הכל כדי לעצור את סייבן לי, ובכל זאת הוא קלע 43"

מאמן FMP היה בהלם מהרכש המיועד של מכבי ת"א. מאמנו של הכוכב במאניסה: "האם זה היה משחקו האחרון אצלנו? לא מתפקידי לענות". וגם: איזה אקס של הצהובים הוא מזכיר?

תיקתקנו, 9.10/ספורט1

אם מכבי תל אביב היתה זקוקה להוכחה נוספת בנוגע לכמות הכישרון של הרכש המיועד שלה, היא קיבלה אותה אמש (רביעי). במה שאמורה להיות הופעתו האחרונה במאניסה הטורקית, התפוצץ סייבן לי עם 43 נקודות בניצחון החוץ על FMP בלגרד ובכך לי השווה את שיא הנקודות במשחק אחד בליגת האלופות של פיב"א, אשר לפני כן היה שייך בלעדית לקייפר סייקס.

הרכז האמריקאי הפך למבוקש בשבוע האחרון אחרי שבמחזור הראשון בליגת האלופות הוא קלע 36 נקודות נגד מורסיה. אמש הפך לשחקן הראשון בתולדות המפעל שקולע מעל ל-30 נקודות בשני משחקיו הראשונים. אם זה לא מספיק מרשים, חשוב גם לציין ש-19 מהנקודות של לי הגיעו ברבע האחרון שבו קלעה מאניסה כולה 32. ב-35 דקות המשחק שרשם, הוא דייק ב-10 מ-17 מהשדה, 3 מ-4 מחוץ לקשת ו-14 מ-18 מקו העונשין, בנוסף ל-4 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-3 חטיפות. לקינוח, לי סיים את המשחק ללא איבודי כדור.

"סייבן בחור טוב ואני בטוח שיעלה מדרגה באירופה, אבל זה לא התפקיד שלי לענות האם שיחק את משחקו האחרון אצלנו", אמר מאמן הטורקים ארטוג טוזצ'וקאיה. מאמן היריבה סשה ניקוטיץ' נאלץ להודות: "עשינו הכל כדי לעצור את סייבן לי, ובכל זאת הוא קלע 43 נקודות".

שחקן מאניסה סייבן לי. FIBA, אתר רשמי
כוכב של ממש. לי/אתר רשמי, FIBA

"מאניסה לא היתה מודאגת לגבי עתידו", כתב הפרשן האירי של ליגת האלופות אמט ריאן. "ביום רביעי, היא ועולם הכדורסל פשוט זכו לראות התפוצצות שלו. כל עולם הכדורסל שם אליו לב לאחרונה. כל שחקן יכול לקלוע בנסיבות הנכונות, אבל היכולת שלו לעשות זאת בצורה כל כך מגוונת בלליגת האלופות היא שגורמת לאנשים לשים אליו לב. הוא קצת מזכיר את קית' לנגפורד במשחק שלו והתפקיד שלו במאניסה דומה לזה של מייקל ג'יימס במונאקו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully