וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני המעבר המסתמן למכבי ת"א: סייבן לי התפוצץ עם 43 נקודות

הגארד שמיועד להצטרף לצהובים קלע 19 ברבע האחרון והשווה את שיא ליגת האלופות למשחק אחד בניצחון מאניסה, אחרי שהפגיז 36 בשבוע שעבר

תיקתקנו, 9.10/ספורט1

מכבי תל אביב ניצבת בסיטואציה בעייתית ביותר עם ג'ורדן לויד, שקרוב לעזוב אותה בעקבות המצב הביטחוני בישראל, אבל עושה רושם שבמקומו היא עומדת להנחית כישרון גדול. סייבן לי שנמצא על סף סגירה עם הצהובים ערך הערב (רביעי) את מה שאמורה להיות הופעתו האחרונה במאניסה הטורקית, והפציץ לא פחות מ-43 נקודות בניצחון החוץ על FMP בלגרד.

לי השווה את שיא הנקודות במשחק אחד בליגת האלופות של פיב"א, אשר לפני כן היה שייך בלעדית לקייפר סייקס. למי שלא עקב, הרכז האמריקאי הפך למבוקש בשבוע האחרון אחרי שבמחזור הראשון בליגת האלופות הוא קלע 36 נקודות נגד מורסיה. הערב הוא הפך לשחקן הראשון בתולדות המפעל שקולע מעל ל-30 נקודות בשני משחקיו הראשונים.

אם זה לא מספיק מרשים, חשוב גם לציין ש-19 מהנקודות של לי הגיעו ברבע האחרון שבו קלעה מאניסה כולה 32. ב-35 דקות המשחק שרשם, הוא דייק ב-10 מ-17 מהשדה, 3 מ-4 מחוץ לקשת ו-14 מ-18 מקו העונשין, בנוסף ל-4 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-3 חטיפות. לקינוח, לי סיים את המשחק ללא איבודי כדור.

כזכור, פנרבחצ'ה הביעה עניין בשחקן בעקבות הפציעה הקשה של סקוטי ווילבקין. עם זאת, היא ירדה ממנו בהמשך וכך נסללה הדרך לחתימתו של לי במכבי תל אביב, שעקבה אחריו עוד מהקיץ. האלופה הישראלית חיפשה גארד שימלא את המשבצת של דריל מייקון ג'וניור, שעזב עוד לפני שהספיק לשחק במדיה בגלל שהוא רחוק מלהחלים מפציעה חמורה, אולם בעקבות המצב עם לויד מסתמן שהוא זה שיוחלף על ידי לי בסופו של דבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully