וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות תחזית מחמיאה נוספת: השאלה המדאיגה לגבי בן שרף

מוחמה הדראפט של "האתלטיק" ניבא שהישראלי ייבחר שמיני, אך סייג: "חוסר האפקטיביות באולם ניכר, הקליעה עוד לא שם. מה יהיה ב-NBA?"

סיכום השבוע בספורט העולמי/ספורט1

שלשום (שלישי) פרסם סם וסיני, מומחה הדראפט של "האתלטיק", תחזית לפיה בן שרף ייבחר שביעי בדראפט 2025, תוך הבעת התפעלות מכישוריו של הטאלנט הישראלי. היום אותו אנליסט התבטא באופן קצת יותר מסויג בנוגע לשרף, אם כי הוא ניבא לו מקום כמעט זהה ודירג אותו שמיני.

תחילה פתח וסיני בשבחים: "מתוך המחזור הזה, שרף הוא אחד הקשים ביותר להערכה. אין הרבה שחקנים כמוהו בזירה העולמית כרגע. שמאלי שמייצר מצבים ברמה רצינית, בעיקר בזכות יכולת ההאטה העילאית שלו. הוא מסוגל להשתמש בצעד איטי בחדירות שלו ובהרמת הכדרור בדרך לטבעת, וזה מאפשר לו להשפיע כסקורר. הוא גם מוסר מצוין שמייצר מצבים לחבריו על כל המגרש".

שחקן אולם בן שרף. Ratiopharm Ulm, אתר רשמי
גם מחמאות, וגם שאלות. בן שרף/אתר רשמי, Ratiopharm Ulm

בהמשך, הוא כבר הציג את סימני השאלה לגבי שרף על סמך הופעותיו הראשונות באולם, שדווקא גרפו לא מעט מחמאות לנוכח העובדה שהוא בן 18 בלבד. "היו לו יותר עליות וירידות העונה. שרף מקבל מספר משמעותי של הזדמנויות בתור האופציה הראשונה בעמדת הרכז, וחוסר האפקטיביות ניכר", ניתח וסיני. "קליעת הניתור עוד לא ממש שם, הוא צריך ללטש את המכניקה ולהפוך את הזריקה שלו לחלקה יותר. זה גם מעורר את השאלה מה יהיה תפקידו אם יתברר שהוא לא מספיק טוב כדי להיות יוצר מכדרור ב-NBA".

לסיום הוסיף הפרשן: "המניה של שרף יוצרת ניגוד. הרוב רואים בו בחירת סיבוב ראשון בשלב הזה, אבל בעיניי הוא יכול להיבחר בין הטופ 10 ועד סוף הסיבוב הראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully