וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לו כוח-על": הדירוג המחמיא של בן שרף אצל מומחה הדראפט

סם וסיני מ"האתלטיק" מנבא שהגארד יבחר בבחירה השביעית: "מה שהוא עושה בגיל 18 לא נורמלי". מה עלול לדרדר אותו לסוף הסיבוב הראשון?

תיקתקנו, 8.10/ספורט1

בן שרף ממשיך לככב במדי אולם, ובהתאם גם רכבת ההייפ לא עוצרת. אמש (שלישי) ניפק הגארד בן ה-18 עוד משחק טוב עם 10 נקודות ו-7 אסיסטים בניצחון החוץ על וולבס הליטאית, ואחרי שלושה משחקים ביורוקאפ הוא מעמיד ממוצעים של 14 נקודות, 6.3 ריבאונדים ושני ריבאונדים.

בשבוע הבא אולם ושרף ימריאו לארצות הברית שם יקיימו משחק הכנה מול פורטלנד ודני אבדיה, בו הרבה עיניים בוחנות יהיו על הגארד הישראלי. אבל לפי שעה, גם טובי המומחים ממשיכים לקדם אותו בתחזיות וההערכות (המוקדמות מאוד, יש לציין) לקראת דראפט 2025. כך, למשל, סם וסיני, מומחה הדראפט של "האתלטיק", ניבא שהוא ייבחר בבחירה השביעית.

"בן שרף הוא גארד שעושה הכל מהכל. הוא התפוצץ במדי נבחרת הנוער של ישראל הקיץ. הוא היה מדהים בטורניר הזה, מ-ד-ה-י-ם. ועכשיו בתחילת העונה באולם, הוא לא פחות מרשים", ניתח וסיני. "סימן השאלה סביבו נוגע לקליעה שלו מבחוץ, והוא יהיה חייב לשפר אותה כדי להיבחר כל כך גבוה בדראפט - אבל היכולת שלו להאט בסגנון לוקה דונצ'יץ', זה כוח-על. כשאני צופה בו, אני אומר לעצמי, 'אלוהים אדירים'. הוא יודע להטעות את השומרים שלו, לחדור מהר ולעצור בדיוק בזמן כדי לשחרר את הזריקה שלו, וביחס לשחקן בן 18 בלבד, זה פשוט לא נורמלי".

בן שרף, רציופארם אולם. באדיבות טרפל סופוט, אתר רשמי
ממשיך להרשים ולטפס בתחזיות. שרף/אתר רשמי, באדיבות טרפל סופוט

סיני מאמין ש"כשאתה מחפש גארדים יצירתיים ב-NBA, זה בדיוק סוג הדברים שאתה רוצה לראות. הוא פשוט מסוגל לעשות מהלכים, ובנוסף להכל אני מאוד אוהב את יכולת המסירה ואת ראיית המשחק שלו. הוא עלול להידרדר לסוף סיבוב ראשון אם הקליעה לא תיראה יותר טוב. בתחום הזה, הוא יצטרך להראות שיפור".

שותפו של וסיני לפודקאסט, ברייס סיימון, הוסיף: "אין לי שום בעיה עם הדירוג הגבוה של שרף. גם אני הייתי מדרג אותו בטופ 10 בדראפט הזה, כי יש לו סט כישורים מרשים מאוד. הוא כן יצטרך לשפר בצורה משמעותית את הקליעה - אם לא את האחוזים, אז לפחות את מכניקת הזריקה".

  • עוד באותו נושא:
  • בן שרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully