וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה יהיה כבוד גדול": סוכנו של גלוך מתייחס לשמועות הרבות

שחר גרינברג לא הכחיש בפני "יורוספורט צרפת" את העניין שמגלה מנצ'סטר יונייטד ביהלום ש"מסחרר הגנות באירופה עם הדריבל הקטלני שלו"

תיקתקנו, 9.10/ספורט1

נבחרת ישראל תנסה להמם הערב (חמישי, 21:45) את צרפת הגדולה בליגת האומות. הפעם, אוסקר גלוך אמור לפתוח בהרכב של רן בן שמעון ולהיות השחקן המרכזי בחלק ההתקפי, בין היתר על רקע היעדרותו של מנור סולומון.

בתקשורת הצרפתית עשו היכרות עם כוכב זלצבורג, שם נכתב כי השחקן קטן הקומה "מסחרר הגנות באירופה עם הדריבל והספוטנטניות שלו". לפי "יורוספורט", מנצ'סטר יונייטד, ברצלונה, ארסנל ואחרות נמצאות במירוץ כדי להחתים את "אחד השחקנים המסקרנים באירופה", וגם נבחרת צרפת צריכה לחשוש: "אסור לתת לו שטחים, אחרת הוא יעניש עם הכדרורים הקטלניים שלו".

בכתבה צוטט גם סוכנו של השחקן שחר גרינברג, שסיפר כי העניין שמגלה לכאורה מנצ'סטר יונייטד לא מפתיע: "זה יהיה כבוד גדול להצטרף למועדון מסדר הגודל הזה. העובדה שיש כל כך הרבה שמועות מוכיחות שלאוסקר יש משהו מיוחד".

שחקן רד בול זלצבורג, אוסקר גלוך. Hans Peter Lottermoser, GettyImages
על הכוונת. גלוך/GettyImages, Hans Peter Lottermoser

הסוכן סיפר כי גלוך "היה מעל כל היתר, סופרסטאר" גם בגילאי הנוער, וכי הבחירה בזלצבורג היתה ברורה: "זה מועדון מאוד מאורגן שמשחק באופן קבוע באירופה. היינו משוכנעים שזו הבחירה הנכונה להיות קבוצתו האירופית הראשונה". לפי גרינברג, "ההגרלה בליגת האומות קשה, אבל זו הזדמנות טובה עבור אוסקר להוכיח את עצמו מול הנבחרות האירופיות הגדולות".

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלולר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

משחקי יום שני (21:45):

איטליה - ישראל
בלגיה - צרפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully