וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שצ'סני ימשיך לעשן גם בברצלונה: "זה לא עסק של אף אחד"

השוער החדש של בארסה הבהיר בריאיון: "אם מישהו חושב שהוא יגרום לי להשתנות, שיחשוב שוב. העישון לא משפיע על התפקוד שלי במגרש"

תיקתקנו, 9.10/ספורט1

הרגלי העישון של וויצ'ך שצ'סני הם דבר ידוע, ולאחר המעבר לברצלונה הסכים השוער הפולני גם לדבר עליהם. בריאיון ל"מונדו דפורטיבו" הקטלאני, שצ'סני בן ה-34 התייחס לתיעודים שלו עם סיגריות והבהיר: "זה משהו שלא אשנה בחיי הפרטיים, זה לא עסק של אף אחד אם אני מעשן. אם מישהו חושב שהוא יגרום לי להשתנות, שיחשוב שוב. זה אף פעם לא עבד!".

שצ'סני הדגיש: "זה לא משפיע על התפקוד שלי במגרש, כי אני עובד פי שניים יותר קשה. אני גם לא מעשן לעיני הילדים כדי שלא תהיה לזה השפעה רעה עליהם. לפעמים מצלמים אותי עם סיגריה, מסתתרים מאחורי עצים ומתעדים. זה לא תלוי בי. אני משתדל לא לעשות את זה בצורה מופגנת ולהצניע ככל האפשר, אבל אלה החיים הפרטיים שלי. אני רוצה שישפטו אותי רק על העבודה שלי כשוער".

שצ'סני הוא כמובן לא הכדורגלן הראשון שתועד מעשן. ג'אנלואיג'י בופון נתפס כמה פעמים וכך גם זינדין זידאן, מרקו וראטי, ראג'ה נאינגולן שהתגאה בזה, ג'ק ווילשר ואחרים.

לפני כשנתיים נתפס שצ'סני מעשן בחדר ההלבשה של נבחרת פולין במשחק מול ויילס, ומאמנו הגיב בצורה משועשעת: "הייתי בטוח שפרצה שריפה". ב-2020 סיפר בריאיון על ימיו בארסנל: "ארסן ונגר ידע שאני מעשן קבוע, רק לא רצה שזה יקרה בחדר ההלבשה. אבל הדלקתי סיגריה כשהייתי באמוציות אחרי משחק וזה עלה לי בהדחה מההרכב ובהמשך מהקבוצה".

השוער הפולני חתם בשבוע שעבר על חוזה לעונה אחת בברצלונה, למענה היה מוכן לחזור מפרישה כדי למלא את מקומו של מארק אנדרה טר סטגן הפצוע. יובנטוס, שלא רצתה שימשיך לעונה נוספת, סיכמה איתו על התרת החוזה ותפוצה בכ-2 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully