וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: שצ'סני חתם לעונה בברצלונה, יובנטוס תפוצה

הפולני בן ה-34 חזר מפרישה ויתחרה עם פנייה על אפודת השוער הראשון בבלאוגרנה בעקבות פציעת טר סטגן, האקסית שלו תפוצה בכ-2 מיליון יורו

תיקתקנו, 1.10 - סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

בסוף אוגוסט, לפני חודש ושבוע למעשה, הודיע השוער וויצ'ך שצ'סני על פרישה מכדורגל בגיל 34. יובנטוס לא רצתה שימשיך לעונה נוספת, הם הגיעו לסיכום על התרת החוזה והפולני החליט לתלות את הנעליים והכפפות. היום (רביעי) הקאמבק המהיר שלו למגרשים הושלם, כאשר חזר מהקפאה וחתם בברצלונה עד תום העונה, בתור מחליפו של מארק אנדרה טר סטגן שנפצע וספק גדול אם יוכל לשוב לשחק העונה.

שצ'סני סיכם את תנאיו בברצלונה בשבוע שעבר וכבר אז דווח כי יגיע לקטלוניה כדי לחתום את החוזה רק בחלוף מספר ימים, אחרי שבמקביל יסכם עם יובנטוס על תנאי הפרידה - הרי שהיה תחת חוזה בקבוצה. ברצלונה הייתה יכולה לצרפו מיידית בשל היותו שחקן חופשי שלא נמצא תחת חוזה, אולם מובן מאליו שהוא יזדקק לתקופת הכנה לא מבוטלת - לא בטוח שישחק ישר אחרי פגרת הנבחרות בשבוע הבא, שמגיעה לשוער ולברצלונה בדיוק בזמן.

לפי הדיווח באתר "ספורט", שצ'סני השתכנע לחזור מפרישה בין היתר משום שמדובר בהזדמנות מקצועית נדירה עבורו, בהנחה שיהיה השוער הבכיר של ברצלונה עד תום העונה, וגם בזכות האפשרות לשתף שוב פעולה עם חברו לנבחרת פולין רוברט לבנדובסקי. הוא ישתכר כ-3 מיליון יורו לעונה בברצלונה לפי הפרסומים, אבל באיטליה נטען שיובנטוס תזכה לפיצוי בסך כ-2 מיליון יורו בשל חזרתו מפרישה.

שצ'סני מעתה יתחרה עם איניאקי פנייה על אפודת השוער הראשון, כשהמטרה תהיה להכשירו למשחקים בהמשך החודש מול באיירן מינכן בליגת האלופות וריאל מדריד בליגה, בסנטיאגו ברנבאו. כידוע, מי שהיה השוער הבכיר של נבחרת פולין ושבמדיה רשם 84 הופעות בינלאומיות, שיחק לאורך הקריירה גם בארסנל, ברנטפורד כמושאל לעונה אחת, רומא ויובנטוס.

"אני מאוד גאה ברגע הזה", אמר שצ'סני לאחר החתימה, "באמת שהתכוונתי לפרוש מכדורגל, אבל הגעתי לכאן ואחרי יומיים שהסתובבתי בעיר וראיתי איך התייחסו אליי, זה גרם לי להרגיש חלק מהמשפחה של ברצלונה - ומשפחה זה דבר חשוב, אז החלטתי להאריך את הקריירה בעוד קצת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully