וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ יסייע: האדם השלישי הכי עשיר בעולם רוכש את פריז FC

ברנאר ארנו, עם הון מוערך של כ-207 מיליארד דולר, משתלט על מוליכת הליגה הצרפתית השנייה יחד עם קונצרן רד בול. הבן אנטואן מיועד לנהל

תיקתקנו, 9.10/ספורט1

האם התחרות האמיתית לפריז סן ז'רמן תגיע מתוך העיר? לפי דיווחים בצרפת, פריז FC שמוליכה כעת את הליגה השנייה, נמצאת על סף מעבר לידי משפחת ארנו וקונצרן רד בול. לפי "ל'אקיפ", משפחת ארנו תחזיק ב-55-56 אחוזים מהמניות, רד בול תהיה עם 15 אחוזים וכ-30 אחוזים יישארו בידי פייר פראצ'י, בעל המניות הבכיר כיום.

משפחת ארנו סירבה להתייחס בינתיים, אבל בצרפת משוכנעים שעסקה תהפוך לרשמית בשבוע הבא וגם הכריזו כי מי שיהיה היועץ המקצועי של הפרויקט הוא לא אחר מאשר יורגן קלופ, שרק היום מונה לראש מחלקת הכדורגל של רד בול. אל המחלקה הזו משתייכות בין היתר ר.ב. לייפציג, רד בול זלצבורג, ניו יורק רד בולס ועוד, וכעת במידה מסוימת גם פריז FC.

ברנאר ארנו, אב המשפחה, נחשב לאיש השלישי הכי עשיר בעולם על פי "פורבס" כיום, אחרי שהיה העשיר מכולם לפני שנתיים. הוא עומד בראש תאגיד LVMH העוסק בתחום מוצרי המותרות (מחזיק בין היתר בחברת דיור), והונו מוערך בכ-207 מיליארד דולר.

המיליארדר אנטואן ארנו במשחק של פריז סן ז'רמן. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
אנטואן ארנו במשחק של פריז סן ז'רמן/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

מי שאמור להוביל את המועדון הוא אנטואן בן ה-47, אחד מחמשת ילדיו. אנטואן נחשב לאוהד מושבע של פריז סן ז'רמן, נוכח באופן קבוע בתא הנשיאותי בפארק דה פראנס ומחובר מאוד לנאסר אל חלאיפי.

לפני חמש שנים הוזכר שמו בהקשר של מילאן, ואז הוא כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "אוהדי מילאן היקרים. יש לנו כבוד רב למועדון הנפלא שלכם, לערכים שלו ולהיסטוריה הפנטסטית, אבל לא היינו בקשר עם אף אחד מהמועדון ולא הבענו התעניינות ברכישתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully