וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לעבוד: יורגן קלופ מונה לתפקיד חדש בקבוצת רד בול

פחות מחצי שנה אחרי שעזב את ליברפול, הגרמני ימונה ל"ראש מחלקת הכדורגל" ב-1 בינואר. מחזיק בסעיף יציאה לנבחרת גרמניה

תקציר: היידנהיים - ר.ב. לייפציג 1:0/ספורט1

יורגן קלופ חוזר לעבוד. בגרמניה מדווחים שהמאמן שסיים את דרכו בליברפול בתום העונה שעברה, ישמש כ"ראש מחלקת הכדורגל" בקבוצת רד בול - תחתיה משחקות בין היתר ר.ב. לייפציג, רד בול זלצבורג, ניו יורק רד בולס ועוד. קלופ בן ה-57 יתחיל בג'וב החדש ב-1 בינואר 2025 ולפי הדיווחים, יהיה לו סעיף יציאה לנבחרת גרמניה.

ב"בילד" סיפרו על התפקיד החדש: "זו לא תהיה עבודה יומיומית. קלופ ייעץ ויתרום מנסיונו לקבוצות השונות של רד בול. הוא יהיה מעין שילוב של אסטרטג-אנליסט-יועץ בכל הנוגע להעברות, אימונים ופיתוח. לדוגמה, אם מאמן לייפציג, מרקו רוזה, ירצה דעה נוספת - הוא יוכל להחליף רעיונות עם קלופ".

ב"בילד" הוסיפו: "בתפקיד הזה קלופ כנראה יבלה יותר זמן בטיסות ובמתקני האימונים של הקבוצות, מאשר במשרדים של רד בול באוסטריה. בינתיים הוא ממשיך בחופשה שלו, עד ה-1 בינואר יש עוד הרבה זמן".

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
קלופ בפרידה מליברפול/רויטרס

קלופ אימן את ליברפול בשנים 2015-2024 והפך לאגדה במועדון ממרסיסייד. ב-2019-20 הוביל את האדומים לזכייה באליפות ראשונה אחרי 30 שנה ושנה לפני כן הצעיד אותם לזכייה בליגת האלופות. בשנים שלו באנפילד, ליברפול גם זכתה פעם אחת בגביע ופעמיים בגביע הליגה, והניפה את הסופר קאפ האירופי ואת גביע העולם לקבוצות.

קלופ החל את קריירת האימון שלו במיינץ ועמד על הקווים שלה מפברואר 2001 עד קיץ 2008. אחר כך עבד 7 עונות בבורוסיה דורטמונד והחזיר אותה לבמה המרכזית של גרמניה אחרי שנים קשות. הוא זכה עם הצהובים-שחורים בשתי אליפויות ושני גביעים, והוביל אותם לגמר ליגת האלופות ב-2013.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully