וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדורטמונד זועמים על קלופ: "מכרת את הנשמה שלך, הפכת מאגדה לעוד אחד"

אוהדי קבוצתו לשעבר של הגרמני "מאוכזבים" מהצעד הבא שלו בקריירה בקבוצת "רד בול": "אין יותר נוסטלגיה, הוא עוד דף בהיסטוריה"

תיקתקנו, 9.10/ספורט1

ב-1 בינואר 2025, יורגן קלופ יהפוך באופן רשמי לראש מחלקת הכדורגל בקבוצת רד בול, תחתיה משחקות בין היתר ר.ב. לייפציג, רד בול זלצבורג של אוסקר גלוך, ניו יורק רד בולס ועוד. הגרמני בן ה-57 יצטרף לפרויקט של ענקית משקאות האנרגיה שכבר שנים יוזמת מהלכים בכדורגל, כשבמרכז השבחת שחקנים ואקדמיה שגדלה עם הזמן.

לקלופ אמנם סעיף יציאה מיוחד לאימון נבחרת גרמניה, אך כאשר יוליאן נאגלסמן האריך רק לאחרונה את חוזהו עד סוף מונדיאל 2026, נראה כי יש זמן עד שהגרמני יגיע לקווים של הנבחרת הלאומית.

מאמן ליברפול לשעבר סיפר באופן רשמי על המהלך הבא בקריירה: "אחרי כמעט 25 שנים על הקווים, לא יכולתי להתרגש יותר מלהיות מעורב בפרויקט כזה. התפקיד אמנם השתנה, אבל התשוקה שלי לכדורגל לא. אני רוצה לפתח, לשפר ולתמוך בכישרון הגדול שעומד לרשותנו. יחד עם הניסיון והידע שלי, אסייע לרד בול. אני רואה את תפקידי בעיקר כמנטור למאמנים, להנהלה ולמועדונים של רד בול. אני אהיה חלק מארגון ייחודי, חדשני ובעל עתיד מזהיר".

אוהדי בורוסיה דורטמונד עם שלט לכבוד המאמן יורגן קלופ. GettyImages
הקהל של דורטמונד כבר פחות בעד קלופ/GettyImages

על אף הרצון הגדול של קלופ לסייע לרד בול, בגרמניה רואים בר.ב. לייפציג, למשל, כדבר שהורס את הכדורגל במדינה. ב-2009 יצרנית המשקאות רכשה את הקבוצה המקומית, עקפה למעשה את חוק ה-"50+1" של בעלות המועדונים בבונדסליגה, ושינתה את פני הכדורגל בגרמניה.

אוהדים רבים בבורוסיה דורטמונד, קבוצתו לשעבר של קלופ, זעמו על הצעד הבא של מאמנם לשעבר, בוודאי לאחר שבעבר הצהיר כי הוא "רומנטיקן של כדורגל ואוהב מסורת", ולעגו להחלטתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
יורגן קלופ צופה מהיציע בחברו במשחקים הפראלימפיים. GettyImages
זעם על המאמן הגרמני. קלופ/GettyImages

"עכשיו אפשר באופן רשמי לסגור בצורה הרגשית את עידן יורגן קלופ בבורוסיה דורטמונד", רשם אחד מאוהדי הקבוצה ברשת החברתית "X". "אין יותר נוסטלגיה, הוא היסטוריה. לא יהיו יותר השוואות למאמנים עם 'קלופ הבא'".

אחר כתב: "הכל עשית בקריירה כדי למכור את הנשמה שלך בקו הסיום? זה מאכזב. ממעמד של אגדת כדורגל הפכת לעוד דף בהיסטוריה. אתה לא צריך את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully