וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטליאספור בסכנת פשיטת רגל, רמזי ספורי ישוחרר בחינם?

המועדון שזרק את שגיב יחזקאל לא מצליח לשלם משכורות וחובות. בינתיים מקצצים שם בהוצאות ניקיון: "אסור לפצח גרעינים ביציע"

תיקתקנו, 8.10/ספורט1

הצרות באנטליאספור נמשכות. המועדון הטורקי שזרק את שגיב יחזקאל בצורה בוטה ולא חוקית אחרי שהוא תמך בשחרור החטופים הישראלים משבי חמאס, נקלע למשבר כלכלי חמור - כזה שעלול להשפיע גם על עתידו של רמזי ספורי שעדיין משחק בקבוצה.

אנטליאספור חייבת כסף ליחזקאל ולכמה שחקנים ומועדונים - ביניהם הפועל באר שבע - ולכן אופ"א הענישה אותה באיסור לבצע העברות. מדובר בשלב הראשון במסגרת צעדי הענישה ואם הטורקים לא יסדירו את החובות, הם יעמדו בפני הורדת נקודות ובהמשך הורדת ליגה.

היום מסתבר שאנטליאספור חייבת כסף גם לעובדים ושחקנים שעדיין נמצאים אצלה. בתקשורת הטורקית מדווחים שעובדי המועדון לא קיבלו שכר כבר חודשיים והשחקנים לא קיבלו חודש. מבחינת החוקים של פיפ"א, אם המצב הזה יימשך כך, בעוד כחודשיים השחקנים יהיו חופשיים לעזוב ללא תמורה, במקביל להגשת תביעה נגד המועדון.

שחקן אנטליאספור, רמזי ספורי. Ahmad Mora, GettyImages
סגן הנשיא הבטיח: "לא נפשוט רגל, נעמוד שוב על הרגליים". ספורי/GettyImages, Ahmad Mora

סגן נשיא המועדון, לבנט אורדק, פנה אתמול לאוהדים בניסיון לשפוך אור על המצב ובין היתר התלונן על הוצאות גבוהות בגלל אכילת גרעינים באצטדיון: "נאסור על פיצוח גרעינים ביציע. זה גורם לבעיות רציניות והוצאות על ניקיון. חוץ מזה, אנשים שמפצחים גרעינים לא יכולים למחוא כפיים ואוהדי כדורגל צריכים למתוך בקבוצה שלהם 90 דקות".

אורדק גם ניסה להרגיע: "המועדון הזה תמיד חווה עליות ומורדות. שום דבר לא יקרה לו, לא נפשוט רגל. נשלם את החובות ונעמוד שוב על הרגליים. לצערי באנטליה יש אלפי בתי מלון והמון אנשי עסקים שהתעשרו מתיירות, אבל הם לא תומכים בקבוצה. יש בעיר כמעט 1,000 מלונות 5 כוכבים. הם רק 100 מהם יתמכו באנטליאספור ויעבירו 10,000 יורו בחודש, כל הבעיות הכספיות יפתרו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully