וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיעון של ב"ש: פסיקה על ניצחון טכני צריכה לתת לנו 4 נקודות

9.10.2024 / 11:30

רבים הופתעו מהבקשה לבטל את הורדת הנקודה על פריצת האוהדים באירועי טרנר, בנוסף לדרישה לניצחון טכני. כעת מתברר מה עומד מאחורי זה

מוחמד אבו יונס יו"ר בני סכנין אחרי האירועים הקשים בטרנר/ספורט1

בהפועל באר שבע מרגישים שהם העבירו את הטיעונים שלהם בצורה נכונה אתמול בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. במועדון מצפים לשינוי של 180 מעלות לעומת הפסיקה שקבעה תיקו ללא נקודות והורדת נקודת ליגה בגין אירועי המשחק מול סכנין בטרנר.

שלושת הדיינים בבית הדין העליון, עו"ד עדי זרנקין אב בית הדין, פרופסור מיגל דויטש ועו"ד אסף הדסי, צפויים למסור את הפסיקה שלהם רק בשבוע הבא ואולי אפילו אחרי כניסת חג הסוכות. מדובר בפסיקה מאוד משמעותית ומורכבת ושלושת הדיינים יצטרכו זמן. כזכור, גם בבית הדין המשמעתי לקח לשלושת הדייינים שבוע עד שפרסמו את ההחלטה.

אז למה בעצם הפועל באר שבע מבקשת לקבל בחזרה גם את נקודת הליגה שהורדה לה על התפרצות על אוהדיה, וגם ניצחון טכני? בשאלה הזאת טמונה למעשה התשובה. בהפועל באר שבע טוענים שהם רצו לחזור לשחק, צוות השיפוט שאמור לקבוע טען שצריך לחזור לשחק והמשטרה שהייתה במקום הבטיחה שתשמור על הסדר וערבה לכך שהכל יעבור בשלום.

עימות בין אוהדי הפועל באר שבע לבני סכנין. ברני ארדוב
גם העונש על פריצת האוהדים יבוטל? העימותים על כר הדשא בטרנר/ברני ארדוב

בבאר שבע טוענים כי כשמצרפים את כל הגורמים הללו יחד, ברגע שבני סכנין סירבה לשחק אין מקום שלא לפסוק לטובת הפועל באר שבע לניצחון טכני. מכאן, למעשה, טוענים בבאר שבע שאם יינתן להם ניצחון טכני, הרי שהדיינים יסכימו לכך שפריצת אוהדי באר שבע לא הייתה צריכה להביא להפסקת המשחק.

בתקנון הענישה החדש, הורדת נקודת ליגה אפשרית רק כאשר פריצת אוהדים מובילה להפסקת משחק. רק במקרה כזה צריך להוריד נקודת ליגה לקבוצה שאוהדיה פרצו למגרש. לכן אם בית הדין יכריע שהיה מקום לקיים את המשחק בנסיבות שהיו ויכריע שבאר שבע תזכה בניצחון טכני, בקבוצה מצפים שגם נקודת הליגה תוחזר להם במסגרת תקנון הענישה החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully