וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיון סוער בערעורים של ב"ש וסכנין. מה יחליט בית הדין?

עודכן לאחרונה: 8.10.2024 / 15:47

הקבוצה מבירת הנגב דורשת ניצחון טכני וכמובן את ביטול עונש הפחתת הנקודה: "למה שניענש על הסירוב של סכנין לשחק?". אבו יונס הבטיח: "קראו את שפתיי, לא יהיה יותר ביזוי של ההמנון במשחקים שלנו"

מוחמד אבו יונס יו"ר בני סכנין אחרי האירועים הקשים בטרנר/ספורט1

למעלה מחודש אחרי המשחק שפוצץ באצטדיון טרנר, ובדיוק שלושה שבועות לאחר פסק הדין בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות - הגיעו היום (שלישי) הפועל באר שבע ובני סכנין לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל כדי לערער על העונשים החמורים שספגו בשל האירועים באצטדיון בטרנר ב-1 בספטמבר.

כזכור, הפועל באר שבע ובני סכנין נענשו במספר עונשים, כולל קביעה שהמשחק נגמר בתיקו 0:0 ללא נקודות, הורדת נקודת ליגה על התפרעות בנסיבות מחמירות לשתי הקבוצות וקנסות כספיים כבדים: לבאר שבע 120 אלף שקל, ולסכנין 50 אלף שקל.

בלי קשר לעונשים, יו"ר סכנין, אבו יונס, סיפק הצהרה מעניינת כשאמר: "לא יאשימו אותנו יותר בביזוי ההמנון. פעלתי מול האוהדים שלנו. קרא את שפתיי. לא יהיה עוד מקרה כזה בסכנין".

תובע ההתאחדות לכדורגל גלעד ברגמן, עורך הדין אייל יפה, עורך הדין רועי רוזן, אביתר אילוז (מימין לשמאל). יניב טוכמן, מערכת וואלה
תובע ההתאחדות לכדורגל גלעד ברגמן, עורך הדין אייל יפה, עורך הדין רועי רוזן, אביתר אילוז (מימין לשמאל)/מערכת וואלה, יניב טוכמן

14:10: עו"ד אייל יפה בשם סכנין: "אנחנו מערערים על הפחתת הנקודה שנובעת מהרשעה שלנו על התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות. אני משווה את המעשה המיוחס לנו אל מול המעשה של אוהדי הפועל באר שבע. אנחנו רואים באירוע קבוצת אוהדים בערך 70 איש כמעט בתלבושת אחידה רצים עם מקלות ומסיכות דרך הדשא. מגיעים ליציע של בני סכנין. מה ציפו? שאוהדי בני סכנין יישבו בחיבוק ידיים. 10 אוהדי סכנין קפצו למגרש. לייחס לשתי הקבוצות אותן נסיבות, זה לעשות לסכנין עוול".

14:16: עו"ד יפה בשם סכנין: "האחריות היא של המארחת, הפועל באר שבע. אני לא זוכר מקרה כזה. האחריות של באר שבע הרבה יותר גדולה. ההרשעה שלנו בנסיבות מחמירות, מחמירה עם סכנין".

14:19: התובע עו"ד גלעד ברגמן: "פסיקת בית הדין המשמעתי נכונה. ביקשתי להוריד נקודה לסכנין בגלל הסירוב לחזור לשחק ולא בגלל התפרעות האוהדים שלהם".

עו"ד יפה השיב: "אבל בהחלטה הורידו לנו נקודה בגלל התפרעות בנסיבות מחמירות"

עו"ד ברגמן ענה: "אני לא מקבל את זה שאוהדי סכנין קפצו למגרש בטענה שהם הגנו על עצמם".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
מוחמד אבו יונס יו"ר בני סכנין. יניב טוכמן, מערכת וואלה
מוחמד אבו יונס יו"ר בני סכנין/מערכת וואלה, יניב טוכמן

14:40: עו"ד רועי רוזן בשם הפועל באר שבע: "צריך להפריד בין העונש שמגיע להפועל באר שבע לבין זה שסכנין לא רצתה לשוב לדשא. היו כאן שני אירועים. נענשנו על פריצת האוהדים - פה זה נגמר. לא היינו צריכים להיענש בגין סירוב סכנין לעלות לשחק. שופט המשחק קבע שהיה צריך לקיים את המשחק. למה נענשנו על סירוב סכנין לשחק?הפועל באר שבע ראויה לניצחון טכני של 0:3".

מוחמד אבו יונס התפרץ לדברי רוזן: "אולי מגיע לכם פרס? אולי מגיע להפועל באר שבע פרס על אירועי טרנר?".

14:45: אביתר אילוז, מנהל הפועל באר שבע: "אנשי בני סכנין צעקו מלכתחילה שהם לא רוצים לחזור לשחק. היה כאוס בחדר ההלבשה שלהם".

14:57: יו"ר בני סכנין, אבו יונס: "לא באנו לבאר שבע לטיול במדבר. היינו בבית מלון מהבוקר במטרה לשחק. רציתי שהשחקנים יעלו לשחק. נתתי לאלונה לדבר עם השחקנים שלי, נתתי למפקד המשטרה לדבר עם השחקנים. הם לא רצו לחזור כי הם לא סמכו על זה שיאבטחו אותם".

14:59: עוד אבו יונס: "אם זה היה קורה בדוחא, לא היינו נשארים בליגת העל. מנענו לינץ' ברגע שלא חזרנו לשחק. לא הייתה אווירת כדורגל במגרש".

אוהדי הפועל באר שבע מכים את אוהדי בני סכנין. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אוהדי הפועל באר שבע מכים את אוהדי בני סכנין/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully