וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב השאירה לסכנין 17% ממכירה עתידית של פורת עיאש

9.10.2024 / 11:00

פרטי העסקה נחשפים: האלופה שילמה 500 אלף דולר תמורת שחקן הכנף המבטיח והגיעה לפשרה עם הקבוצה ממנה נרכש בנוגע לאחוזים. כעת היא בוחנת מקרוב את קצב ההתקדמות שלו בתקופת ההשאלה ותחליט אם לצרפו בינואר - גם בהתחשב במצבת הפצועים

תקציר: מכבי נתניה - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

במכבי תל אביב עוקבים אחר ההתקדמות של אניס פורת עיאש בבני סכנין, ולקראת חלון ההעברות של ינואר ישקלו האם לצרף אותו לקבוצה אחרי שרכשו אותו מסכנין. כזכור, מכבי תל אביב רכשה את שחקן הכנף המבטיח ויש לה את הזכות לצרף אותו אליה בינואר אחרי שהשאילה אותו מיד לאחר הרכישה לבני סכנין.

בבני סכנין מעריכים שמכבי תל אביב תעדיף לא לקחת את השחקן באמצע העונה על מנת שיוכל לקבל דקות ולהתפתח אצלם. העסקה בין שני המועדונים משאירה אצל סכנין 17% ממכירה עתידית של השחקן. סכנין רצתה 20%, מכבי תל אביב הסכימה ל-15% ואחרי ששני הצדדים התבצרו בעמדותיהם, סוכם כאמור על 17% ממכירה עתידית, כאשר הסכום ששילמה מכבי תל אביב לסכנין הוא 500 אלף דולר.

ההחלטה של מכבי תל אביב לקראת החלון בינואר, תהיה בכפוף למה שיציג השחקן בסכנין אבל לא פחות בכפוף לכשירות הסגל שלה, אחרי שישובו כל הפצועים.

אניס פורת עיאש, בני סכנין. מאור אלקסלסי
נמצא תחת זכוכית מגדלת. פורת עיאש/מאור אלקסלסי

פורת עיאש בן ה-19 מתופקד בעיקר כשחקן כנף ועלה לבוגרים של סכנין בעונה שעברה. הוא ערך הופעת בכורה במחזור הפתיחה לקראת סוף אוגוסט 2023, כשהקבוצה הייתה בסגל חסר בגלל שהרבה שחקנים לא עברו בבקרת התקציבים, וכבש את שער השוויון ב-1:1 נגד הפועל תל אביב.

את העונה שעברה עיאש סיים עם 14 הופעות בליגת העל, רובן כמחליף, והעונה הוא צבר 115 דקות אחרי שעלה בארבעה משחקים.

בשנה האחרונה עיאש הפך לשחקן קבוע בנבחרת הנוער של ישראל ובמהלך התקופה הזו צבר במדיה 7 הופעות. הוא כבש את השער היחיד של ישראל בהפסד 3:1 לרומניה בספטמבר 2023 והבקיע בניצחון 0:2 על בוסניה במרץ האחרון, במוקדמות אליפות אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully