וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דשאן שוב במוקד: "ההחלטה המוזרה" על סרט הקפטן בנבחרת צרפת

למרות פרישת גריזמן והיעדרותו של אמבפה, הסרט לא ילך למניאן שהגיב בתסכול. קולו מואני צפוי לפתוח בחוד, דמבלה ובארקולה בכנפיים

תקציר: צרפת - בלגיה 0:2/ספורט1

דידייה דשאן מגיע למשחק מול נבחרת ישראל מחר (חמישי, 21:45) בלחץ גדול, כשהביקורות כלפיו הולכות וגוברות. בצרפת דיווחו בימים האחרונים על מתיחות מתמשכת בין המאמן לבין מספר שחקני מפתח, מה שגרם בין היתר להודעת הפרישה המפתיעה של אנטואן גריזמן ול"הברזה" של קיליאן אמבפה מהכינוס הקרוב.

אבל נראה שבמקום להרגיע את הרוחות, דשאן שופך עוד שמן למדורה. הפעם זה קורה על רקע ההחלטה לא להעניק את סרט הקפטן לשוער הוותיק מייק מניאן, שנחשב למועמד הטבעי לתפקיד לאור פרישתו של גריזמן ועל רקע היעדרותו של אמבפה. דשאן מתכוון להעניק את הסרט לאורליאן טשואמני וכשמניאן התבשר על כך, "הוא הגיב בתסכול וזעם" על פי התקשורת הצרפתית. "זו החלטה מוזרה מאוד", ביקרו את דשאן הבוקר באתר "FootMercato".

צרפת נמצאת בעיצומו של תהליך חילופי דורות, כשמנהיגים כמו גריזמן, הוגו לוריס ורפאל וראן כבר לא נמצאים בנבחרת. דשאן כבר מינה את אמבפה לקפטן, אבל בשני המשחקים הקרובים שחקניו יעמדו בפני מבחן מנהיגות.

קפטן נבחרת צרפת קיליאן אמבפה לצד השוער מייק מניאן. STEPHANE DE SAKUTIN/AFP, GettyImages
מי ימלא את הוואקום המנהיגותי? מניאן לצד אמבפה/GettyImages, STEPHANE DE SAKUTIN/AFP

כך או כך, בצרפת בונים על עוסמאן דמבלה בתור הכוכב של החלק הקדמי. שחקן פ.ס.ז' אמור לפתוח בכנף, כשבאגף השני מיועד לפתוח בראדלי בארקולה, שאומנם לא התאמן אתמול אבל צפו בכל זאת להיכלל בהרכב. בחוד אמור לפתוח רנדל קולו מואני, שיועדף על פני כריסטופר אנקונקו. מרכוס תוראם שסוחב פציעה קלה, אמור לקבל מנוחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הרכבי הקבוצות

בשני המחזורים הראשונים צברה צרפת 3 נקודות מתוך 6, והיא מדורגת שנייה בבית. חמישה ימים לאחר המשחק נגד ישראל, היא תתארח אצל נבחרת בלגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully