וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היה או לא היה? הציטוט של בילאפס על אבדיה מסעיר את פורטלנד

מאמן הבלייזרס צוטט כאומר: "דני השחקן הכי טוב בקבוצה", אך טוען כי דבריו הוצאו מהקשרם, וחושף שקיבל עשרות הודעות בנושא: "אין לי מושג מאיפה זה הגיע"

דני אבדיה מטביע באימון פורטלנד/מתוך הטוויטר של פורטלנד טריילבלייזרס

עונת ה-NBA תיפתח בעוד פחות משבועיים, ופורטלנד כבר מתמודדת עם מיני-סערה שבמרכזה עומד דני אבדיה. הכל החל לפני יומיים, כאשר צ'ונסי בילאפס נשאל מי בולט עד כה במחנה האימונים, וציין את הפורוורד הישראלי.

"בחלק מהימים עד עכשיו אבדיה היה השחקן הכי טוב על המגרש", אמר מאמן הבלייזרס - אבל ברשתות החברתיות לקחו את האמירה הזו צעד אחד קדימה, וציטוטים שהובאו בשמו לפיהם "אבדיה השחקן הכי טוב בקבוצה" הפכו ויראליים בקרב חובבי הליגה, כשרבים מתייחסים לציטוט הזה בזלזול ובוז.

אמש, אחרי שהציטוט המדובר הגיע לחשבונות פופולריים שמסקרים את ה-NBA ברשתות החברתיות, בילאפס הסביר שדבריו הוצאו מהקשרם. "אין לי מושג מאיפה זה הגיע. מעולם לא אמרתי את זה", אמר המאמן, והסביר: "דני אחד השחקנים היותר טובים שלנו, שלא תבינו לא נכון. אבל לא אמרתי מעולם שהוא השחקן הכי טוב בקבוצה. לא הייתי אומר דבר כזה אחרי כמה ימים. אני חושב שהוא שחקן חשוב ומועיל מאוד עבורנו, אני נרגש לאמן אותו".

בארצות הברית הוציאו את הדברים מהקשרם

האמירה המקורית של בילאפס

בילאפס מתייחס לסערה הלילה

בעולם הצר של כלי התקשורת באורגון, הסיפור הזה עשה כותרות. באתר "OregonLive" כתבו כי "יש שחקנים שהיו יכולים להיעלב ולהיפגע מהאמירה של בילאפס, שדיבר על שחקן בודד בתור השחקן הטוב בקבוצה, במיוחד כשמדובר בשחקן שברזומה שלו יש בקושי עונה טובה אחת בקריירה".

"אני לא נמצא ברשתות החברתיות, אבל כל השחקנים שלי כן, וכל שאר העולם כן", הסביר בילאפס. "אני איש שעומד מאחורי המילים שלו, וכשאני אומר משהו - הייתי רוצה לקוות שלא יסלפו אותו כפי שעשו במקרה הזה".

בילאפס סיפר כי אף אחד מהשחקנים לא פנה אליו בנושא, "אבל קיבלתי כל כך הרבה הודעות אתמול מכל מיני חברים ואנשים, והבנתי שמדובר בסילוף מוחלט של הדברים. ואם אני קיבלתי את זה, בטוח שגם השחקנים שלנו קיבלו את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully