וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בילאפס מתאהב: "דני אבדיה השחקן הכי טוב שלנו עד עכשיו"

הפורוורד הישראלי מותיר רושם מצוין בקדם העונה, וכבר סוחט מחמאות מהמאמן. התחזית של כתב הבלייזרס: "הוא יהיה הסמול פורוורד הטוב בקבוצה בעשור האחרון"

שחקן דאלאס מאבריקס לוקה דונצ'יץ' קולע ממגרש שלם/מתוך הטוויטר של דאלאס מאבריקס

אם להסתמך על הקולות שמגיעים מפורטלנד, דני אבדיה הותיר רושם חיובי טוב מאוד בקדם העונה. הפורוורד הישראלי אומנם עדיין צריך לבסס את מעמדו בקבוצתו החדשה, אבל אחרי שנבחר ל-MVP במשחקון הפנימי והציג יכולת גבוהה באימונים, צ'ונסי בילאפס כבר "קונה" אותו, ונותן לו מחמאות מיוחדות.

"אנחנו עדיין לומדים להכיר את דני, אבל הוא נראה פשוט מצוין בימים הראשונים", אמר רכז העבר האגדי כשנשאל מה בולט לעין בקבוצה בקדם העונה. "הייתי אומר שאבדיה השחקן הכי טוב שלנו עד עכשיו. היכולות שלו כפליימייקר מרשימות מאוד. הוא פשוט כדורסלן טוב מאוד עם הרבה יכולות, ועם הבנת משחק גבוהה. הוא פשוט שחקן טוב".

אבדיה מיועד לפתוח בחמישייה של הבלייזרס בפתיחת העונה, ואמור לקבל דקות משמעותיות מההתחלה, גם על רקע הפציעה של שיידון שארפ שיחמיץ את השבועות הראשונים של העונה הסדירה. ובכל זאת, מחמאות שכאלה מבילאפס אמורות להיות איתות חיובי.

דני אבדיה, פורטלנד טריילבלייזרס. מתוך האתר של פורטלנד טריילבלייזרס, אתר רשמי
התחלה חיובית. אבדיה/אתר רשמי, מתוך האתר של פורטלנד טריילבלייזרס

בינתיים גם כתב הקבוצה שון הייקין התרשם לטובה, וכתב אתמול: "אבדיה מתאים לקבוצה בכל הפרמטרים. מקצועית, חוזית, הכל. הוא מוכן לתרום מהרגע הראשון, ומגיע אחרי עונת שיא בקריירה. אם הוא ימשיך מאותה נקודה, אבדיה יכול להפוך לסמול פורוורד הכי טוב שהיה לפורטלנד מאז ניקולא באטום (שעזב ב-2015)".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully