וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על המגרש הפועל ת"א מתחברת. הבעיה היא מה קורה מחוצה לו

9.10.2024 / 6:15

האדומים המחישו את הפוטנציאל העצום שלהם בניצחון על "אחת הקבוצות הטובות ביורוקאפ", אבל בזמן שצירוף בלייקני מתקרב, פוסטר מקשיח עמדות, אנגולה עדיין תקוע ורשימת השחקנים המתוסכלים גדלה. וגם: הרוטציה, המהפכה בהנהלה ומה קורה עם יד אליהו?

תיקתקנו, 8.10/ספורט1

הפועל תל אביב רשמה אמש (שלישי) את ניצחונה השני ברציפות ביורוקאפ כשגברה 87:101 על בשיקטאש במשחק חוץ בבלגרד. האדומים עלו למאזן של 1:2 והתקרבו לצמרת בית א'.

האדומים, שגם פתחו את המשחק טוב עד לקאמבק של בשיקטאש במהלך המחצית הראשונה, ברחו לטורקים ברבע השני, יצרו פער דו ספרתי ולא שמטו אותו עד לסיום. הפועל קיבלה משחק נהדר מלא מעט שחקנים כשמעל כולם ג'ונתן מוטלי עם 24 נקודות ופטריק בוורלי עם 16 נקודות ו-11 ריבאונדים. 16 נקודות היו גם למרכוס פוסטר ובר טימור תרם 15 נקודות בעוד משחק מצוין שלו.

"אנחנו מקדישים את הניצחון לקורבנות של ה-7 באוקטובר", אמר מאמן הפועל סטפנוס דדאס במסיבת העיתונאים אחרי המשחק, "ניצחנו את אחת הקבוצות הטובות ביורוקאפ, קבוצה שהגיעה לחצי הגמר בעונה שעברה, עם אותו סגל ואותו מאמן. אם נסתכל על המספרים, קלענו 1 מ-17 ל-3 ואיבדנו 17 כדורים - ועדיין קלענו יותר מ-100 נקודות. זה מראה כמה פוטנציאל יש לנו, התקפית והגנתית. ננוח כמה ימים ונתכונן למשחק הבא, ככה זה יהיה כל העונה".

סטפנוס דדאס מאמן הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
גם בערב כזה האדומים מגיעים ל-100 נקודות בקלות. דדאס/אתר רשמי, הפועל תל אביב

לפני המשחק היו לא מעט התרחשויות שמלמדות על חוסר שקט במועדון. בן בנטיל, שפתח בחמישייה במחזור הפתיחה, לא התלבש - למרות שמשתכר מעל 700 אלף דולר. גיא פלטין, ששיחק 12 דקות למשחק בשני המשחקים הראשונים, פינה את מקומו ברוטציה לנועם יעקב ששיחק כמעט 10 דקות. בראיין אנגולה, שלא שותף בשני המשחקים הקודמים, קיבל דקות ראשונות.

מאחורי הקלעים, נעשו ניסיונות בשבוע החולף למצוא קבוצה לאנגולה וגם למרכוס פוסטר, שכאמור קלע 16 נקודות אמש והיה מהטובים בשורות הפועל. פוסטר, שנציגו העביר מסר כי אין בכוונתו לוותר על דולר אחד משכרו שמוערך ביותר מחצי מיליון, היה אמור לעבור לוונציה, אך זו לקחה את רודני מקרודר במקומו. אנגולה קיבל הצעות מיוון וטורקיה, אבל נותר בהפועל. מי שאמור להגיע הוא אנטוניו בלייקני, אקס הפועל באר שבע, שמיוצג על ידי דניאל חזן שנמצא בקשרים טובים עם בעלי הפועל עופר ינאי שהביא דרכו את ברונו קאבוקלו. ינאי עשוי להמשיך את הקשר ולהביא כעת את בלייקני מחזן.

בהפועל העריכו כי כל שחקני הסגל ישובו מחר בצהריים בטיסה ארצה, ויהיו חלק מההכנות לקראת המשחק נגד הפועל ירושלים ביום ראשון בארנה. עם זאת, ייתכן מאוד שבתקופה הקרובה שחקן אחד או שניים יפנו את מקומם כדי לקצר את רשימת השחקנים הלא מרוצים שהולכת ומתרחבת. אל הרשימה הצטרף אתמול ג'ו רגלנד, ששותף ל-6 דקות בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ג'ו רגלנד שחקן הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
שש דקות בלבד. רגלנד אמש/אתר רשמי, הפועל תל אביב

מאחורי הקלעים במועדון לא שקט. אתמול התפטר דובר המועדון צחי שדה והפך לשלישי שעוזב את הקבוצה, אחרי סיום דרכו של הסמנכ"ל מתן קפלן והתפטרותו של מנהל הקבוצה עפר רונן.

אל הבלאגן מצטרפת סאגת המעבר של הפועל ליד אליהו, שייצא לפועל אם עמותת האוהדים תיתן את אישורה לכך ולא תמנע אותו. הצפי הוא שהחלטה של העמותה תתקבל בימים הקרובים, כשמשחק הליגה הביתי הראשון של האדומים ייערך בעוד פחות משבועיים נגד בני הרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully