וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחברת? הפועל תל אביב חגגה עם 87:101 על בשיקטאש

עודכן לאחרונה: 8.10.2024 / 23:17

אחרי פתיחת עונה מגומגמת, קבוצת הכוכבים של דדאס התחברה לה יחדיו וכבר הובילה ב-21 הפרש כדי להשיג את ניצחונה השני ביורוקאפ. מוטלי (24), בוורלי (16) וטימור (15) היו מצוינים, האם המשחק הזה הוא סימן לבאות?

הרכש החסר תקדים שביצעה הפועל תל אביב בקיץ הפך אותה, באופן טבעי, למועמדת הבכירה לזכות ביורוקאפ השנה והערב (שלישי) אחרי פתיחת עונה צולעת ומאכזבת, קבוצת הכוכבים של דדאס סוף סוף התפוצצה עם 87:101 בסרביה על בשיקטאש במסגרת המחזור השלישי של היורוקאפ. אחרי שניצחה בקושי את וולבס החלשה, הפעם הפועל תל אביב הציגה לראווה את כל התותחים הכבדים שלה - פטריק בוורלי, ג'ונתן מוטלי וגם בר טימור שהיה מצוין והיה לו חלק גדול בניצחון הזה.

הרבע הראשון עוד היה צמוד כשהטורקים חזרו מפיגור דו ספרתי, אבל בוורלי את מוטלי היו בלתי עצירים ברבע השני שבו הפועל עשתה את הבריחה שלה ולא נתנה לטורקים להתקרב אליה במחצית השנייה. מוטלי סיים את המשחק הזה עם 24 נקודות כמעט ללא החטאה (8 מ-10), בוורלי הוסיף 16 נקודות במשחק שבו הפועל תל אביב סיימה עם 1 מ-17 (!) מחוץ לקשת, אבל חגגה בצבע. מרכוס פוסטר סיים גם הוא עם 16, אבל רוב נקודותיו הושגו כשהמשחק כבר היה גמור, בעוד שבר טימור היה חלק מהבריחה ברבע השני וסיים עם 15.

פטריק בוורלי שחקן הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
מתחיל לפרוע את השטרות. פטריק בוורלי/אתר רשמי, הפועל תל אביב

מהלך המשחק

המשחק נפתח טוב מאוד מבחינת האדומים, עם סלים של וויינרייט ושלשה של בר טימור. מוטלי נכנס לעניינים וסל ראשון של בוורלי השלים ריצת 0:8, בדרך ל-11:20 מרשים. הטורקים ניסו למזער נזקים לקראת סוף הרבע הראשון בעיקר בזכות קייל אולמאן, שירה מכל טווח ושלשה שלו קבעה 22:24 בלבד להפועל תל אביב עם 11 נקודות אישיות. עמנואל טרי כמעט השלים את הקאמבק אבל החטיא וזו הייתה התוצאה גם בסוף הרבע הראשון.

כמו ברבע הראשון, הפועל תל אביב שוב פתחה חזק יותר, אבל הטורקים לא הלכו לשום מקום ועם ריצת 0:5 חזרו ל-28:27. פטריק בוורלי נכנס לעניינים עם חדירה וסל יפה מאוד, כולל סחיטת עבירה ונתן לקבוצתו הפרש קטן של 31:35. המומנטום האדום נמשך כשסל של מוטלי השלים ריצת 0:7 ושם שוב את הפועל תל אביב בשליטה. הפועל תל אביב שייטה ברבע הזה. גינת ומוטלי השלימו ריצת 3:19 (!) כשסל של הסנטר קובע יתרון שיא של 34:51. המחצית הסתיימה ביתרון 41:54 למרות שהפועל תל אביב קלעה 1 מ-10 מחוץ לקשת.

תומר גינת, ג'ונתן מוטלי שחקני הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
משחקו הטוב ביותר עד כה. מוטלי עם גינת/אתר רשמי, הפועל תל אביב

הפועל תל אביב המשיכה להגדיל את היתרון ברבע השלישי בעיקר בזכות ג'ונתן מוטלי, שהעלה את מאזנו כבר ל-19 נקודותו וסל של טימור קבע 47:62 נוח. אם חשבתם שהטורקים יחזרו, אז בר טימור חשב אחרת ועם ארבע נקודות רצופות קבע יתרון שיא חדש: 51:70 מוחץ כשנותרו קצת פחות מחמש דקות לסיום הרבע. הטורקים הרימו ידיים, דדאס חילק כוחות וראה את גינת ופוסטר עולים על הלוח, כשמוטלי ובוורלי מצטייני המשחק הזה קלעו את הסלים האחרונים בדרך ל-61:82 בסוף הרבע המושלם הזה של האורחים.

בר טימור שחקן הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
משחק מצוין שלו. בר טימור/אתר רשמי, הפועל תל אביב

הרבע האחרון היה לפרוטוקול. הטורקים עוד צימקו ל-85:70, אבל שחקני המשנה המצוינים כמו נועם יעקב ומרכוס פוסטר שוב החזירו את המשחק הזה לאזור ה-20 הפרש. פוסטר השלים שש נקודות רצופות ונתן לבוורלי ומוטלי לחגוג מהספסל. הטורקים עוד ניצלו שאננות אדומה וחזרו לפיגור של 11 נקודות, אבל סל על הבאזר של גינת קבע: 87:101 מרשים להפועל תל אביב בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully