וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפנוס דדאס: "היום הראינו מה אנחנו יכולים לעשות. זו הדרך"

עודכן לאחרונה: 8.10.2024 / 23:26

מאמן הפועל תל אביב התגאה אחרי הניצחון הגדול על בשיקטאש: "זו אותה קבוצה שהגיעה לחצי הגמר בעונה שעברה". מוטלי: "שיחקנו טוב התקפית, בהגנה היו טעויות"

תיקתקנו, 8.10/ספורט1

הפועל תל אביב נתנה הערב (שלישי) טעימה למעט מהפוטנציאל העצום שלה, כשהשיגה ניצחון נוסף ביורוקאפ - 87:101 על בשיקטאש. הטורקים נאלצו לארח בבלגרד ורצו לנצח שוב את הקבוצה הישראלית אותה הדיחו בעונה שעברה, אבל חזרו מפיגור דו-ספרתי רק פעם אחת ולא הצליחו להגיב לבריחה נוספת לקראת סיום המחצית הראשונה.

המאמן סטפנוס דדאס התגאה: "במשך 35 דקות היינו בשליטה על המשחק, אבל זו הדרך שאנחנו צריכים לשחק. אנחנו יודעים את הפוטנציאל שיש בנו. היום זה היה משחק שהראינו מה אנחנו יכולים לעשות. אי אפשר להתעלם שבשיקטאש היא קבוצה זהה לזאת שהגיעה לחצי הגמר בעונה שעברה, זה לא היה קל כמו שזה היה נראה. אני והעוזרים שלי עובדים קשה כדי שזה ייראה ככה".

ג'ונתן מוטלי שחקן הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
יש על מה לעבוד. ג'ונתן מוטלי/אתר רשמי, הפועל תל אביב

ג'ונתן מוטלי, שהיה הקלע המוביל של הפועל תל אביב עם 24 נקודות: "שיחקנו טוב התקפית, בהגנה היו לנו טעויות. אנחנו שמחים על הניצחון, אבל היו פרטים שאנחנו צריכים לשפר. אנחנו רוצים להיות דומיננטיים לאורך כל המשחק. נחזור לשולחן העבודה וננסה לשפר את עצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully