וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי תיקי האונס: גם אשתו של אקס נבחרת צרפת תובעת אותו

החלוץ וויסאם בן ידר שוב יגיע לבית המשפט, לאחר שפרודתו מאשימה אותו ב"אלימות פסיכולוגית קשה, איומים, עלבונות והפחדה"

תיקתקנו, 8.10/ספורט1

וויסאם בן ידר לא משחק כדורגל כבר כמעט חצי שנה, ובינתיים התיקים המשפטיים ממשיכים להיערם. אחרי ההאשמות החוזרות באונס והטרדה מינית, "ל'אקיפ" הצרפתי חשף כי חלוץ נבחרת צרפת לשעבר (שלושה שערים ב-19 הופעות) שסיים את חוזהו במונאקו בקיץ האחרון, מואשם על ידי פרודתו ב"אלימות פסיכולוגית" ויצטרך להתייצב ב-27 בדצמבר במשרדו של התובע המשפטי בניס.

האישה, שנמצאת איתו מהשנה שעברה בהליך גירושין שטרם הסתיים, הגישה תלונה בפברואר ולאחריה זכתה להגנה משטרתית. היא האשימה את קפטן מונאקו לשעבר בעבירות שונות: איומים באלימות פיזית, אלימות פסיכולוגית קשה, אלימות כללית, עלבונות, השפלה והפחדה". המשטרה סגרה את התיק אחרי שנעצר בסוף מאי, אבל הפרקליטות של ניס החליטה לפתוח בהליכים וכעת כאמור הגיע הזימון.

בעוד שבוע בדיוק יישפט בן ידר בגין תקיפה מינית בעת שכרות, סירוב לציית לשוטר ונהיגה תחת השפעת אלכוהול, בעקבות תלונה מהחודש שעבר של צעירה שטענה כי נגע בה בהיותו שיכור. הכדורגלן שוחרר ממעצר ב-8 בספטמבר, החל בטיפול פסיכולוגי והצטרף לקבוצת תמיכה של אלכוהוליסטים אנונימיים. לתיק הזה אין קשר לתיק האונס בו הואשם יחד עם אחיו בשנה שעברה.

וויסאם בן ידר במדי מונאקו, ספטמבר 2023. VALERY HACHE/AFP, GettyImages
נפילה קשה. וויסאם בן ידר/GettyImages, VALERY HACHE/AFP

בן ידר בן ה-34, צרפתי ממוצא תוניסאי, התגלה בכלל כשחקן קטרגל ועשה את הפריצה בטולוז, במדיה כבש 71 שערים והיה הכובש המוביל של המועדון במאה ה-21. לאחר מכן נמכר לסביליה, שיחק במדיה שלוש שנים וב-2019 נרכש ב-40 מיליון יורו על ידי מונאקו. בקבוצה מהנסיכות שימש כקפטן, הבקיע 118 שערים בכל המסגרות (השני בטיבו אי פעם) וחלק את תואר מלך שערי הליגה עם קיליאן אמבפה ב-2019/20.

במדי נבחרת צרפת הבקיע שלושה שערים ב-19 הופעות והיה שותף לזכייה בליגת האומות ב-2021.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully