וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שלח ידיים ואונן מולה": פרטי התקיפה המינית של מלך השערים

נחשפו אירועי הערב בו נעצר וויסאם בן ידר, חלוץ מונאקו ונבחרת צרפת לשעבר: "ישבת לבד בחניון עם בקבוק ויסקי, שאלת אם זה בחינם או לא". עורך דינו טען: "הוא סובל מבעיות שתייה ונמצא במעקב פסיכיאטרי". הכדורגלן עצמו פנה לשופטים: "מקווה להיגמל"

תיקתקנו, 17.9/ספורט1

וויסאם בן ידר הופיע אתמול (שלישי) לשימוע שנערך לאחר ערעור התובע הציבורי של ניס בתיק התקיפה המינית, בו הוא עתיד להישפט ב-15 באוקטובר. במהלך הדיון, נחשפו פרטי אותו ערב שישי לפני כשבוע וחצי (6 בספטמבר) שבסיומו נעצר חלוץ נבחרת צרפת לשעבר, שנמצא ללא קבוצה מאז שמונאקו החליטה שלא להאריך את חוזהו בתום העונה הקודמת.

לפי המתואר, בן ידר לא מצא מועדון לילה באותו ערב ובילה לבדו במגרש חנייה בקאפ ד'איל, קרוב למקום מגוריו. קבוצת צעירים עברה במקום ואחד מהם זיהה את הכדורגלן והעיד כי היה עם בקבוק ויסקי וקולה ברכבו, כשהוא כבר שתוי. במהלך המעצר, בו נטען כי היה "עם עיניים בורקות וריח של אלכוהול", הוא נמצא עם כמות אלכוהול הגבוהה משמעותית מהמותר.

מתוך קבוצת הצעירים, בחורה ילידת 2001 ובחור נוסף הצטרפו לסיבוב ברכבו של בן ידר. האחרון עזב והותיר את השחקן לבדו עם אותה צעירה. "שמת את היד שלך בין ירכיה וניסית לנשק אותה", אמר השופט לבן ידר במהלך הדיון. "היא אמרה שהיא לא מעוניינת, אבל לא נתת לה ללכת". לפי עדותה של הצעירה, בן ידר "ניסה לאונן" מולה, אך "לא הצליח להגיע לזקפה".

וויסאם בן ידר שחקן מונאקו חוגג שער. JEFF PACHOUD/AFP, GettyImages
"הרגשת כל יכול כי אתה שחקן כדורגל". וויסאם בן ידר/GettyImages, JEFF PACHOUD/AFP

לפי ממצאי החקירה, הצעירה הצליחה לברוח ומצאה מחסה מאחורי פח אשפה. היא חזרה לחבריה והצליחה להתרחק. לאחר מכן הגישה תלונה במשטרה ודיווחה כי בן ידר נגע בה, בעוד שני עדים אחרים תיארו את התנהגותו כ"אגרסיבית ושיכורה", אך לא נכחו כאמור בזמן האירועים לכאורה.

התובע סיכם: "הרגשת כל יכול כי אתה שחקן כדורגל. אנחנו מוצאים את עצמנו במצב קצת עצוב בשבילך, כשאתה לבד בחניון של החוף בערב שישי. כל כך לבד שאתה במכונית עם בקבוק ויסקי. הצעירים זיהו אותך ואז שיחקת קצת עם הבנות, שאלת אם זה בחינם או לא".

בנוגע לערבות שתאפשר לבן ידר להיות חופשי (ללא ההגבלות שהוטלו עליו לאחר שחרורו ממעצר) עד תחילת המשפט, ביקש התובע כי הסכום לא יהיה נמוך מ-50 אלף יורו. "עלינו להראות למתלונן שהוא לא יכול לצאת מזה רק כי הוא עשיר וחזק".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
וויסאם בן ידר במדי נבחרת צרפת, ספטמבר 2020. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
"אני מקווה שהקריירה שלו לא הסתיימה". וויסאם בן ידר במדי נבחרת צרפת/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

נציגיו של השחקן הציעו טיפול של ניקוי רעלים בבית החולים האוניברסיטאי בניס. "בעיות השתייה שלו הן קבועות ומאסיביות", טען אחד מעורכי דינו. "הפסיכולוג שמכיר אותו ועוקב אחריו תולה זאת בדיכאון וחרדה מאוד גבוהה. הוא גם החל במעקב פסיכיאטרי בחודש מרץ האחרון. אני לא מתנצל על ההתנהגות, אלא מסביר כיצד האירועים האלה יכולים היו לקרות".

לדברי עורך הדין, מאז שחרורו ממעצר ב-8 בספטמבר, בן ידר ראה שוב פסיכולוג והחל ללכת לקבוצת תמיכה של אלכוהוליסטים אנונימיים. "אני מקווה שהקריירה שלו לא הסתיימה", אמר אחד מעורכי דינו. "הוא אחד הסקוררים הטובים ביותר בליג 1 והיה במשא ומתן עם כמה מועדונים, כולל מועדון צרפתי, לפני הערב המדובר".

בן ידר עצמו פנה לשלושת השופטים והביע את רצונו לקבל טיפול: "אני עושה מאמצים ומקווה להתאושש מהמצב הזה. להיגמל זו הדרך הטובה ביותר לרפא את עצמי".

seperator

כאמור, לא מדובר במשפט אלא בשימוע מקדמי. ב-15 באוקטובר יעמוד בן ידר בפני בית המשפט הפלילי בניס, בגין תקיפה מינית במצב של שכרות, סירוב לציית לשוטר ונהיגה תחת השפעת אלכוהול. לתיק הזה אין קשר לתיק האונס בו הואשם בשנה שעברה.

בן ידר בן ה-34, צרפתי ממוצא תוניסאי, התגלה בכלל כשחקן קטרגל ועשה את הפריצה בטולוז, במדיה כבש 71 שערים והיה הכובש המוביל של המועדון במאה ה-21. לאחר מכן נמכר לסביליה, שיחק במדיה שלוש שנים וב-2019 נרכש ב-40 מיליון יורו על ידי מונאקו. בקבוצה מהנסיכות שימש כקפטן, הבקיע 118 שערים בכל המסגרות (השני בטיבו אי פעם) וחלק את תואר מלך שערי הליגה עם קיליאן אמבפה ב-2019/20.

במדי נבחרת צרפת הבקיע שלושה שערים ב-19 הופעות והיה שותף לזכייה בליגת האומות ב-2021.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully