וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תקיפה מינית בעת שכרות": ההסתבכות החדשה של וויסאם בן ידר

החלוץ בן ה-34, ששוחרר ממונאקו לאחר שנשפט בגין אונס וניסיון אונס, נעצר בסוף השבוע לאחר מקרה נוסף ויישפט ב-15 באוקטובר

תיקתקנו, 9.9/ספורט1

וויסאם בן ידר לא מפסיק להסתבך. אחרי שמונאקו סירבה לדון בהארכת חוזהו ושחררה אותו בתום חמש שנים לאור תיקי אונס נגדו, ב"ל'אקיפ" פורסם כי החלוץ יעמוד לדין ב-15 באוקטובר בעקבות מקרה חדש של "תקיפה מינית בעת שכרות".

על פי החשד, האירוע התרחש בלילה שבין שישי לשבת בביתו של בן ידר, באזור האלפים הימיים בסמוך למונאקו, וגם ברכבו. הוא ניסה לכאורה לתקוף את המתלוננת, אותה פגש במסיבה והיא סירבה לו פעמים רבות. הוא נעצר בסופו של דבר ב-3 לפנות בוקר והשוטרים דיווחו כי היה שיכור. בן ידר שוחרר, אך נאסר עליו לצאת מאזור מגוריו והוא הושם תחת פיקוח קפדני: אסור לו לצאת בין 20:00 בערב ל-6:00 בבוקר או לבקר בברים ומועדוני לילה, הוא אינו רשאי ליצור קשר עם הנפגעת ועליו להתייצב בתחנת המשטרה פעמיים בשבוע.

כזכור, במאי האחרון נשפט החלוץ יחד עם אחיו בגין אונס, ניסיון אונס ותקיפה מינית של שתי צעירות בנות 18 ו-19, באירוע שהתרחש בניס ביוני 2023.

לאחרונה גם פורסם מקרה שבו בן ידר שילם לכאורה דמי שתיקה בסך 1.6 מיליון יורו בעצת נציגיו, לאישה שעמדה להגיש נגדו תלונה בגין אונס נוסף לכאורה, בספטמבר 2022.

וויסאם בן ידר במדי נבחרת צרפת, ספטמבר 2020. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
וויסאם בן ידר במדי נבחרת צרפת/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

בן ידר בן ה-34, צרפתי ממוצא תוניסאי, התגלה בכלל כשחקן קטרגל ועשה את הפריצה בטולוז, במדיה כבש 71 שערים והיה הכובש המוביל של המועדון במאה ה-21. לאחר מכן נמכר לסביליה, שיחק במדיה שלוש שנים וב-2019 נרכש ב-40 מיליון יורו על ידי מונאקו. בקבוצה מהנסיכות שימש כקפטן, הבקיע 118 שערים בכל המסגרות (השני בטיבו אי פעם) וחלק את תואר מלך שערי הליגה עם קיליאן אמבפה ב-2019/20.

במדי נבחרת צרפת הבקיע שלושה שערים ב-19 הופעות והיה שותף לזכייה בליגת האומות ב-2021.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully