וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוער החדש של נבחרת איטליה: "האמינו בי יותר ממה שהאמנתי בעצמי"

מיקלה די גרגוריו, שוערה של יובנטוס שזומן לראשונה לקראת המשחקים מול בלגיה וישראל: "מאושר, זו הייתה צמיחה הדרגתית"

תקציר: יובנטוס - קליארי 1:1/ספורט1

שישה שחקנים ללא הופעות בינלאומיות זומנו לסגל נבחרת איטליה לקראת משחקי הבית בליגת האומות מול בלגיה (חמישי, 21:45 ברומא) וישראל (שני, 21:45 באודינה), וביניהם גם מיקלה די גרגוריו. שוערה של יובנטוס, שהובא ממונצה על פי בקשה מפורשת של המאמן טיאגו מוטה, נכנס בצורה חלקה לנעליו של וויצ'ך שצ'סני ובינתיים ספג רק שער אחד בליגה וזכה לשבחים רבים.

בריאיון ל"ראי ספורט", אמר השוער בן ה-27: "התחלתי בסרייה C בגיל 19, אחר כך הייתי שלוש שנים בסרייה B, עליתי ליגה עם מונצה, שיחקתי בסרייה A ועכשיו אני ביובנטוס. מישהו האמין בי יותר ממה שאני האמנתי בעצמי. זו הייתה צמיחה הדרגתית, תמיד רציתי להוכיח את עצמי לקראת האתגר הבא. הגעתי לנבחרת ואני לא יכול לחכות לעזור, להעמיד את עצמי לרשות המאמן והנבחרת. תמיד אמרתי שיש לאיטליה איכות אדירה של שוערים, אז ברור שאני מאושר מהזימון הראשון".

מיקלה די גרגוריו שוער נבחרת איטליה באימון. Claudio Villa, GettyImages
מיקלה די גרגוריו באימון נבחרת איטליה/GettyImages, Claudio Villa

על ההצלחה ביובנטוס אמר: "המאמן רוצה סגל שמתאים לרעיונות שלו. הוא דורש מנטליות מסוימת ולא מוכן שרמת הפוקוס שלנו תרד אפילו לרגע. אני תמיד עובד כדי להעמיד עצמי לרשותו והוא יקבל את ההחלטה. מאתיה פרין שוער נהדר ואדם נהדר, אז אנחנו דוחפים אחד את השני יום אחר יום ומשפרים זה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully