וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ביילסה פגע בי מנטלית. אמרתי לו בפנים שהוא לא מכבד אותי"

אגוסטין קאנוביו, שהיה חלק מנבחרת אורוגוואי בקופה אמריקה, תקף את המאמן: "הוא דיבר על החינוך שקיבלתי מהמשפחה, האשים אותי בהפסד. אני לא אחד שאסבול את זה"

תיקתקנו, 8.10/ספורט1

כמה ימים לאחר הריאיון התוקפני של לואיס סוארס, בו קטל את מרסלו ביילסה וגם נתן דוגמה ליחס של מאמן נבחרת אורוגוואי לאגוסטין קאנוביו, הגיע תורו של שחקן הכנף לספק את הגרסה שלו לפרשה.

סוארס סיפר, כזכור: "ביילסה נתן לקאנוביו משימות של שחקן אימונים, ואת שחקני האימונים שלח לעשות תרגילים של שחקני סגל. אתה לא עושה דבר כזה לשחקן שנכלל ברשימת ה-26 שזומנו לקופה אמריקה. אני מבין את אגוסטין ועומד לצדו במקרה הזה, הוא החזיק את עצמו".

קאנוביו, שחקנה של אתלטיקו פרנאנסה הברזילאית, שבר שתיקה ואמר בריאיון: "בשיחה, כאשר שתי רגליי מונחות על תחתית הכיסא, ביילסה נזף בי שזה לא מכבד וגס רוח. הוא התייחס לחינוך שקיבלתי מהמשפחה שלי. זה נראה כאילו הוא נזף בי על משהו לא קשור בכלל, ואני לא אחד שיכול לסבול הכול. הסתכלתי עליו במבט של 'תפסיק עם זה'".

אגוסטין קאנוביו במדי נבחרת אורוגוואי, ספטמבר 2023. RODRIGO BUENDIA/AFP, GettyImages
אגוסטין קאנוביו חוגג את שערו היחיד בנבחרת, בהפסד המדובר מול אקוודור/GettyImages, RODRIGO BUENDIA/AFP

קאנוביו המשיך: "היה רגע ספציפי שזעזע אותי מאוד, מול אקוודור במוקדמות. הוא אמר שהפסדנו בגללי. 11 שחקנים היו על המגרש והוא האשים אותי. היו בינינו חילופי דברים מול כל הקבוצה וסוארס אמר לי לתת לו לדבר ולא להסתבך. אני לא אתן לאף אחד להתייחס אליי כך, לא משנה מי הוא ומה עשה בעבר. אז עניתי. ביילסה אמר לי: 'מי אתה חושב שאתה?'. אני הגבתי, הוציאו אותי ושם זה נגמר".

על הקופה אמריקה אמר: "ביילסה אמר מול התקשורת שאנחנו חייבים הכול לאוהדים, ואז ביקש מאיתנו לא להגיד שלום לאנשים בניו ג'רזי. בפאלם ביץ' הוא התעלם ממני שוב לעיני כולם. אנשי ההתאחדות ראו את זה, אבל שמרו על שתיקה. הם בחרו להעלים עין. אמרתי לו שהוא לא מכבד אותי, אמרתי לו בפנים. אבל לא יכולתי לדבר על איך שפגע בי מנטלית".

קאנוביו סיכם: "שמעתי אחרי הקופה כמה שחקנים אומרים שהם לא בטוחים שיחזרו לנבחרת במשך 15 שנה כולם אומרים שהתהליך הוא העיקר, ועכשיו הדבר הכי חשוב זה התוצאות אחרי שני משחקים. זה מה שכאב לסוארס הכי הרבה. הוא ביטא את זה ואני חושב שהוא פעל נכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully