וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוארס קטל את ביילסה: "אפילו לא אמר שלום, שחקנים רצו לפרוש"

הכוכב שפרש מנבחרת אורוגוואי יצא נגד המאמן: "הוא פילג בין כולם. השחקנים יתפוצצו, שלא יאשימו אותם כשלא הולך"

תקציר: אורוגוואי - פרגוואי 0:0/ספורט1

הפרק המפואר של לואיס סוארס בנבחרת אורוגוואי הסתיים, אבל מתברר שזה לא קרה בטעם טוב כל כך בכל הנוגע ליחסיו עם המאמן הנוכחי, מרסלו ביילסה. חלוץ אינטר מיאמי לא היסס לצאת נגד ביילסה בריאיון שהעניק אמש (שישי), במהלכו סיפק אמירות לא שגרתיות.

"הקשר עם ביילסה היה מקצועי בלבד, רק לפני הקופה אמריקה הוא שוחח איתי אישית בפעם הראשונה", סיפר סוארס שבחודש שעבר ערך את הופעת הפרידה שלו במשחק ביתי נגד פרגוואי. "הרגיע אותי שפרשתי עם האהבה של הקהל. לא רציתי ללכת בדרך שהלכו חלק מחבריי לנבחרת, שזה חבל".

בהמשך העלה הכוכב הילוך בביקורתו על המאמן: "כולנו יודעים שהוא לא נוהג להתעסק עם המנהיגים או השחקנים המנוסים, הוא לא אוהב את זה. אני לא רציתי ליצור בעיות, כי הנבחרת מעל הכל, אבל כן הגיעו אליו דברים שלא אמרתי ישירות לו, אבל נתתי לו להבין. היה נדמה שעדיף לי לשתוק כדי להימנע מעימות. היו סיטואציות כואבות בקופה אמריקה, ונאלצנו לשתוק מתוך כבוד לנבחרת".

בין היתר כעסו שחקני אורוגוואי על היחס לאגוסטין קאנוביו: "הוא נתן לו משימות של שחקן אימונים, ואת שחקני האימונים שלח לעשות תרגילים של שחקני סגל. אתה לא עושה דבר כזה לשחקן שנכלל ברשימת ה-26 שזומנו לקופה אמריקה. אני מבין את אגוסטין ועומד לצדו במקרה הזה, הוא החזיק את עצמו".

לואיס סוארס לצד מאמן נבחרת אורוגוואי מרסלו ביילסה. Ernesto Ryan, GettyImages
יחסים מקצועיים בלבד. ביילסה לצד סוארס/GettyImages, Ernesto Ryan

סוארס המשיך: "יגיע רגע שהגבול ייחצה והשחקנים יתפוצצו. בקופה אמריקה היו שחקנים שאמרו לי 'לואיס, אני אחרי הקופה אמריקה לא משחק יותר'. אז אתה מבין שהגענו לנקודה קשה. אחר כך זה עובר לך, כי אתה אוהב את המדינה שלך ואת הנבחרת, כולנו מתים לייצג אותה".

החלוץ חשף שגם אנשי הצוות, לא רק השחקנים, נפגעים מהאווירה שמשרה ביילסה: "אנשי המשק, הפיזיותרפיסטים, הטבחים וכולם אהבו מאוד לעבוד עם הצוות הקודם. היום זה לא קיים. בהתכנסות האחרונה ראיתי שהם בודקים מי השחקנים שמשחקים בקלפים, פעם כולם היו רואים כדורגל בטלוויזיה והיום בקושי אחת דולקת, הכל בשקט. לא מרשים לעובדים להגיד לנו שלום ולאכול איתנו, הם צריכים אפילו לשים לב מאיזה דלת הם נכנסים. אני מבקש מהקהל שלא יאשים את השחקנים אם הדברים לא יעבדו בעתיד, ביילסה פילג את כל הנבחרת בשיטת האימון שלו. שחקנים רבים ארגנו אסיפה כדי לבקש מהמאמן שלפחות הוא יגיד לנו בוקר טוב, אפילו שלום לא היה אומר לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully