וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ינסו דאבל צרפתי: מכבי תל אביב תתארח במונאקו, לויד ישחק?

8.10.2024 / 16:12

הצהובים, עדיין ללא סייבן לי שקרוב להצטרף, מגיעים למגרש (ד', 20:00) בו ניצחו פעם אחת בלבד בשישה משחקים. האמריקאי המוביל ייפגש עם ההנהלה כשההערכה שגם אם לא יסגור על הישארותו, צפוי להיות בסגל. קלאת'ס וקורקמאז ייעדרו אצל המארחת

תיקתקנו, 7.10/ספורט1

עונת היורוליג של מכבי תל אביב תימשך מחר (רביעי, 20:00) עם משחק שהוקדם מהמחזור השני ובו יתארחו הצהובים אצל מונאקו. שתי הקבוצות ניצחו במחזור הפתיחה של היורוליג: החבורה של עודד קטש גברה בבלגרד על וילרבאן 82:89 ואילו מונאקו ניצחה בביתה את מילאנו 80:93.

מכבי תל אביב התאמנה מיום ראשון בערב לקראת ההתמודדות כקבוצה אחת, לאחר שבמשך מספר ימים הקבוצה התפצלה בין ישראל לבלגרד. היום ערכה האלופה את האימון המסכן בבירת סרביה, ולאחר מכן המריאה לצרפת, שם חוברים אליה חלק מחברי ההנהלה והמנהלה של הקבוצה. מחר תערוך הקבוצה את אימון הקליעות שלה ותדרוך וידאו לקראת ההתמודדות.

ג'ורדן לויד מכבי תל אביב. דני מרון
הסיכוי שיסכים לשוב לתל אביב לא גבוה. ג'ורדן לויד/דני מרון

לא מעט התרחשויות סביב הצהובים. אם לא תהיה הפתעה בפגישה הערב בין ג'ורדן לויד ומשפחתו לאנשי הקבוצה, הגארד שקלע 15 נקודות נגד וילרבאן צפוי להיות בסגל למשחק מחר. עם זאת, גם הופעה של לויד במונאקו לא אומרת כלום על המשך דרכו, כשבסביבתו ממשיכים להעריך כי הסיכוי שימשיך ויסכים לחזור לתל אביב הוא לא גבוה.

במקביל במכבי נחושים לסגור את עסקת סייבן לי, שהיה אמור להגיע במקור כדי להחליף את דריל מייקון ג'וניור ששוחרר מהקבוצה, אך בפועל ייתכן שיחליף דווקא את לויד. מכבי הגיעה להבנות עם מניסהספור על סכום הפיצוי שתשלם על לי, ולאחר שתסגור את תנאיו, הוא צפוי להצטרף לקבוצה.

במכבי יודעים שהם מופיעים למשחק נגד הצרפתים במצב לא אידיאלי, גם לאור חוסר השקט סביב הקבוצה, וגם לאור הסגל הקצר והחסר יחסית. במועדון סיפרו כי יצטרכו להציג יכולת טובה בהרבה ממה שהספיקה נגד וילרבאן כדי להשלים דאבל צרפתי בפחות משבוע. במכבי בטוחים כי תמיר בלאט, שהיה ה-MVP של מחזור הפתיחה במפעל, ימשיך בכושרו הטוב ויוביל את הקבוצה.

במועדון צפויים לשוחח עם השחקנים הזרים כדי שכמה שיותר מהם ישובו לאחר המשחק לישראל שכן מכבי תפתח את העונה בליגת העל ביום ראשון הקרוב נגד נס ציונה בבאר שבע.

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה
מייק ג'יימס מונאקו. דני מרון
חזר לפעילות. מייק ג'יימס/דני מרון

מונאקו, אלופת צרפת, שנעצרה בעונה שעברה במשחק החמישי של הפלייאוף ביורוליג נגד פנרבחצ'ה, פתחה את העונה בליגה המקומית ברגל שמאל עם שני הפסדים בשלושה משחקים, כולל תבוסה נגד וילרבאן ביום ראשון האחרון.

הצרפתים יופיעו למשחק ללא ניק קלאת'ס ופורקן קורקמאז, שניים משחקני החיזוק המובילים של הקבוצה בפגרה, שסובלים מפציעות, אך מנגד מייק ג'יימס חזר בשבוע שעבר לפעילות. שני שחקני חיזוק נוספים שחוברים לאלי אוקובו, מתיו שטרצל, אלפא דיאלו, מאם ג'ייטה, ג'רון בלוסומגיים ודונטאס מוטויונאס הם יורגוס פפאיאניס וויטו בראון.

מכבי שיחקה עד כה שישה משחקים במונאקו, כשבפעם היחידה בה לא הפסידה בהפרש דו ספרתי, ניצחה את הצרפתים, במהלך סדרת הפלייאוף בעונת 2022/23.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully