וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באירופה: עסקת סייבן לי למכבי תל אביב על סף סיכום

באיטליה טוענים: הגארד מתקרב לחתימה בשורות הצהובים, שישלמו תמורתו פיצוי של כ-150 אלף דולר. פנרבחצ'ה ירדה ממנו סופית

תקציר כדורסל ספרדי: ריאל מדריד - סראגוסה 95:101/ספורט1

האם סייבן לי יגיע למכבי תל אביב? העיתונאי האיטלקי מתאו אנדראני טוען כי העסקה על סף סיכום, אחרי שנרשמה התקרבות משמעותית בין הצדדים. על פי הדיווח, מכבי תל אביב תפצה את מאניסה הטורקית, קבוצתו הנוכחית של לי, בכ-150 אלף דולר בלבד - אם כי ככל הידוע, היא דורשת סכום גבוה יותר.

בטורקיה שפכו אור הבוקר על ההתפתחויות החדשות בגזרתו של הגארד, שסומן על ידי הצהובים כמי שעשוי להיכנס למשבצת הסקורר שנותרה מיותמת מאז שחרורו של דריל מייקון.

על פי הדיווחים האחרונים, פנרבחצ'ה ירדה באופן סופי מהשחקן, אבל יתכן שהסיבה לכך איננה מקצועית.

מכבי תל אביב נותרה המועמדת המובילה לצרפו - אבל זה רק במקרה שאכן יעזוב את מאניסה, דבר שעוד לא ברור אם יקרה. אמש שוחח עיתונאי טורקי עם חברי הנהלה של מאניסה, שמסרו לו כי הם המטרה שלהם היא להשאיר את לי עד לסוף העונה.

סייבן לי, פיניקס סאנס. Christian Petersen, GettyImages
עדיין על הכוונת. סייבן לי/GettyImages, Christian Petersen

כך או אחרת, מכבי תל אביב עדיין בתמונה. הצהובים עקבו אחר השחקן (25, 1.88) עוד לפני ההתפוצצות שלו השבוע בליגת האלופות של פיב"א, כאשר קלע 36 נקודות לזכות מאניסה שבמדיה פתח את העונה הנוכחית, בניצחון החוץ על מורסיה.

לי נבחר במקום ה-38 בדראפט 2020 אחרי שלוש עונות מוצלחות באוניברסיטת ונדרבילט. בסך הכל הוא ערך 134 הופעות ב-NBA, בדטרויט, פילדלפיה ופיניקס. בעונות האחרונות הגארד שיחק גם בליגת הפיתוח ושם העמיד מספרים נאים. מאניסה היא קבוצתו הראשונה מחוץ לארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully