וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דולב חזיזה: "אחרי השנה האחרונה, לחזור לנבחרת זה רגע מאושר"

8.10.2024 / 13:03

הקשר מתכונן לצרפת ואיטליה: "במשחקים הקודמים ראיתי דברים שמאוד אהבתי ולא ראיתי בנבחרת בעבר. זה רגע מיוחד עבורי"

רן בן שמעון מאמן נבחרת ישראל בהונגריה/ההתאחדות לכדורגל

אחרי שאתמול (שני) לא הספיקה לקיים אימון בערב בשל הטיסה המאוחרת להונגריה, נבחרת ישראל ערכה לפני הצהריים אימון ראשון בבודפשט לקראת המשחק מחרתיים מול צרפת בליגת האומות. זה היה אימון קל, מאחר שחלק גדול מהשחקנים, כולל הליגיונרים, שיחקו שלשום עם הקבוצות שלהם. למעשה, לרן בן שמעון יש בסך הכל אימון אחד משמעותי ובעצימות גבוהה, שיהיה מחר, לפני המשחק מול צרפת החזקה.

דולב חזיזה שחזר לנבחרת אחרי תקופה ארוכה, אמר: "אחרי שנה תמיד מרגש לחזור למדים הלאומיים, זה רגע מאוד מיוחד אחרי השנה הקשה. חשוב לי להיות בנבחרת, זה מעמד שמקנה מחיבות וכבוד. אחרי השנה האחרונה זה אושר בשבילי".

על הפציעה אמר חזיזה: "אנשים לא יודעים מה אתה עובר מאחורי הקלעים. בזימון הקודם דיברתי עם רן והוא אמר לי שמאוד חשוב לו שאני אגיע ואהיה חלק כל עוד אני בריא ויכול. בפעם הקודמת זה לא היה הזמן, היו לי כאבים חזקים והרגשתי שאני לא יכול לתרום. הפעם אני כל יכול להתמודד עם הכאבים ורוצה להראות את הצד החיובי".

על היריבות החזקות אמר: "שיחקתי בכמה משחקים גדולים בקריירה והדרך הכי טובה היא להאמין שאפשר לשחק טוב. לאו דווקא מה התוצאה, פשוט כדורגל טוב וחיובי - שכל אחד יסתכל על עצמו ויגיד שהוא הרגיש טוב עם איך ששיחקנו. מאוד נהניתי לראות את הנבחרת בשני המשחקים הקודמים, היו המון רגעים טובים וגם קצת נפילות - שזה לגיטימי בנבחרת חדשה. היו דברים שמאוד אהבתי ולא ראיתי בנבחרת בעבר".

דולב חזיזה נבחרת ישראל. GettyImages
"אנשים לא יודעים מה אתה עובר מאחורי הקלעים כשאתה פצוע". חזיזה/GettyImages

המשחקים שנותרו בבית ב':

10.10: ישראל - צרפת | איטליה בלגיה
14.10: איטליה - ישראל | בלגיה - צרפת

14.11: צרפת - ישראל | בלגיה - איטליה
17.11: ישראל - בלגיה | איטליה - צרפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully