וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באוסטריה מנתחים את המשבר: "התלות של זלצבורג בגלוך ברורה"

היריבות למדו שלישראלי אין מספיק עזרה בחלק הקדמי. בינתיים מסתבר שגלוך התעמת עם הרכש מליברפול: "אינדיקציה לחוסר שקט"

תיקתקנו, 7.10/ספורט1

פגרת הנבחרות יצאה לדרך והשחקנים הבינלאומיים עזבו את הקבוצות שלהם והצטרפו למשימות הלאומיות שלהם. באוסטריה זה אומר שלקחו פסק זמן והתפנו לנתח את הכישלונות האחרונים של רד בול זלצבורג.

קבוצתו של אוסקר גלוך הובסה בתוך פחות משבוע 4:0 נגד ברסט בליגת האלופות ו-5:0 על ידי שטורם גראץ בליגה. באוסטריה שמים את האצבע בין היתר על בעיית מנהיגות בקבוצה וחוזרים שוב ושוב על כך שנדמה שהשחקנים לא מלוכדים.

אחד הסממנים לחוסר האחדות, כך לפי התקשורת המקומית, הוא עימות שפרץ בין אוסקר גלוך לבובי קלארק האנגלי אחרי ההפסד לברסט בשבוע שעבר, שהיווה "עוד אינדיקציה לחוסר השקט בסגל", כתבו היום באוסטריה.

באוסטריה לא פירטו על פשר העימות בין גלוך לקשר שנרכש מליברפול תמורת כ-12 מיליון יורו, אבל המאמן פפ ליינדרס כבר דאג לצנן את החגיגה ואמר: "דברים כאלה קורים בכדורגל, הם סגרו את זה בחדר ההלבשה. אין לי בעיה עם שחקנים שאומרים אחד לשני את האמת".

אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג. Hans Peter Lottermoser, GettyImages
"כשהישראלי לא מספק את הסחורה, זלצבורג הרבה פחות מסוכנת". גלוך/GettyImages, Hans Peter Lottermoser

גלוך בינתיים עושה את שלו. הוא כבש שלושער נגד BW לינץ והוסיף צמד ב-0:2 על אוסטריה וינה, אבל כשהיריבות סוגרות אותו, זלצבורג מתקשה למצוא פתרונות התקפיים. וכשהשחקנים האחרים פחות מאיימים, היריבות מבינות שהן יכולות להתמקד בעצירה של הישראלי המצטיין.

"התלות של זלצבורג בגלוך הפכה ליותר ויותר ברורה במשחקים האחרונים", כתבו ב-"זלצבורג 24", "כשהישראלי לא מספק את הסחורה, זלצבורג הרבה פחות מסוכנת. במשחק נגד שטורם גראץ, הבעיטה הראשונה של רד בול הייתה של שחקן הגנה, בדקה ה-85, וזה אומר הכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully