וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רד בול זלצבורג על הקרשים". אוסקר גלוך קיבל ציון נדיר

כל שחקני הקבוצה מלבד אחד, קיבלו 1 אחרי התבוסה לשטורם גראץ: "הישראלי לא הראה את הכישורים שלו לאורך כל המשחק"

תיקתקנו, 6.10/ספורט1

רד בול זלצבורג ספגה אתמול (ראשון) מהלומה שנייה בתוך פחות משבוע, הפעם עם תבוסה 5:0 לאלופת אוסטריה, שטורם גראץ. אוסקר גלוך וחבריו הגיעו למשחק אחרי שנכנעו 4:0 לברסט בליגת האלופות ושוב נראו רע מאוד.

ב-Laola כתבו: "זלצבורג על הקרשים. התבוסה 5:0 לשטורם גראץ העלתה זיכרונות מה-7:0 נגד ראפיד וינה לפני 16 שנים. רד בול הגיעה לנקודת שפל. זו התבוסה השלישית הכי גדולה של הקבוצה בעידן הזה והשנייה הכי גדולה בליגה - כמה ימים בלבד אחרי 4:0 נגד ברסט".

לזלצבורג אמנם יש שני משחקים חסרים ואם היא תנצח אותם, היא תיצמד לשטורם גראץ שמוליכה את הטבלה, אבל זו תקופה רעה במיוחד לקבוצה שעד לפני שנה וחצי הייתה רגילה לדרוס את הליגה האוסטרית.

ב"קרונן צייטונג" לא ריחמו והעניקו ציון 1 (מ-0 עד 6) לכל השחקנים מלבד מאדס בידסטרופ הדני, שקיבל 2. על גלוך כתבו בקצרה: "הקשר בן ה-20 לא הראה את הכישורים שלו לאורך כל המשחק".

שחקן רד בול זלצבורג, אוסקר גלוך. Sebastian Frej/MB Media, GettyImages
פתיחת עונה רעה לזלצבורג. גלוך/GettyImages, Sebastian Frej/MB Media

המאמן פפ ליינדרס אמר: "מאוד התקשינו עם משחק הלחץ שלהם והם ניצלו את הטעויות שלנו באופן מושלם. רצינו ללחוץ בעצמנו, אבל לא הצלחנו להפעיל לחץ על השחקנים הנכונים שלהם. יש לי הרבה סימני שאלה אחרי המשחק הזה. אנחנו צריכים לשאול את עצמנו למה במשחק כזה היינו הצל של עצמנו. זה אחד המשחקים הכי גרועים שראיתי מקבוצה שלי".

חלוץ נבחרת אוסטריה לשעבר, מארק יאנקו שמשמש כפרשן ב"סקיי ספורטס אוסטריה": "הייתה רק קבוצה אחת על המגרש וזו שטורם גראץ. זלצבורג היא אוסף של שחקנים עם יכולת אישית טובה, שלא משחקים אחד בשביל השני. כרגע אין שם מנהיג. זו קבוצה שכבר הרבה זמן אין בה היררכיה".

יאנקו הוסיף: "עקב אכילס של זלצבורג בעונה שעברה היה ההגנה, אבל בקיץ התעסקו שם בעיקר בצירוף של שחקני התקפה טובים. הם איבדו את סולה ופאבלוביץ' והמחליפים שלהם לא מספיק טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully