וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבור שוב קם מהספסל וכבש, גלוך וזלצבורג מחפשים נקמה

עודכן לאחרונה: 6.10.2024 / 18:33

צפו בשער הרביעי העונה של חלוץ שבאב אל אהלי, ב-1:5 על באני יאס. כוכב הנבחרת וקבוצתו מתארחים אצל האלופה שטורם גראץ

תיקתקנו, 6.10/ספורט1

רגע לפני משחקיה של נבחרת ישראל מול צרפת ואיטליה, אוסקר גלוך פותח הערב (ראשון) במשחק הגדול של הליגה האוסטרית, כאשר רד בול זלצבורג תתארח אצל שטורם גראץ שהדהימה ולקחה לה את האליפות בעונה שעברה. ערב המחזור נמצאת האלופה בפסגה עם שלוש נקודות יותר מזלצבורג הרביעית, אבל היא גם עם שני משחקים עודפים. שתיהן מגיעות אחרי הפסדי בית בליגת האלופות: זלצבורג הובסה 4:0 בידי ברסט ואילו שטורם נוצחה 1:0 בידי קלאב ברוז'.

* מונס דאבור כבש את שערו הרביעי העונה בליגה של איחוד האמירויות, וכולם כמחליף. הפעם הוא נכנס בדקה ה-66 במשחק החוץ של שבאב אל אהלי דובאי מול באני יאס, ושלוש דקות לסיום הקפיץ בקלילות כשהיה לבדו מול השוער והתכבד בשער הרביעי, בדרך ל-1:5 קליל שהותיר את קבוצתו מושלמת בפסגה.

צפו בשער של מונס דאבור

* אחרי שכבש בדרבי הגביע מול ספרטק ולפני משחקי הנבחרת, אלי דסה בהרכב דינמו מוסקבה שמארחת לדרבי אחר בליגה הרוסית את צסק"א מוסקבה.

* מוחמד אבו פאני בהרכב פרנצווארוש, שמנסה לשמור על מאזן מושלם בליגה ההונגרית כשהיא מתארחת אצל פאקש, סגניתה מהעונה שעברה.

* ענאן חלאילי ממתין על הספסל של אוניון סן ז'ילואז, שמתארחת אצל האלופה קלאב ברוז' במחזור ה-10 בבלגיה ותוכל לחלוף על פניה אם תנצח.

* סוף פודגוראנו פתח בהרכב הראקלס, שהובסה 4:1 בחוץ על ידי גו אהד איגלס במחזור השמיני בליגה ההולנדית. שחקן הכנף הישראלי השלים 90 דקות וקבוצתו נמצאת במקום ה-11, כשבמאזנה תשע נקודות אחרי שמונה מחזורים.

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלוללר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
סוף פודגוראנו שחקן הראקלס. ANP, GettyImages
הראקלס נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים. סוף פודגוראנו/GettyImages, ANP

* ארד בר ואוסמה חלאיילה נכנסו יחד בדקה ה-63, כאשר צ'רקאסי הובסה 5:1 אצל שחטאר דונייצק במחזור התשיעי בליגה האוקראינית. כל השערים נכבשו טרם כניסתם.

* דורון ליידנר נותר על הספסל של ציריך, שסיימה ב-1:1 ביתי מול לוגאנו במשחק צמרת במחזור התשיעי בשוויץ. המנצחת הייתה מעפילה לפסגה, אבל התיקו הותיר שם את לוצרן בזכות הפרש שערים, כאשר לכל השלוש יש 18 נקודות.

* רועי קהת בהרכב סומגאיט במשחק הביתי מול האלופה קרבאח במחזור התשיעי באזרבייג'אן.

* עומר אצילי על הספסל של אומוניה ניקוסיה במשחק החוץ מול אריס לימסול. עוד בליגה הקפריסאית: פראלימני של אורי גוטמן, עם ניב פליטר וניב גוטליב בהרכב, מארחת את פאפוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully