וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולומון וחזיזה בפנים, דניאל פרץ ודין דוד בחוץ: סגל הנבחרת

רן בן שמעון פרסם את הסגל לצמד המשחקים מול צרפת ואיטליה ב-10 וב-14 בחודש. שחקני הכנף של לידס ומכבי חיפה בפנים, שוער באיירן הפצוע ייעדר, גלזר חזר לכשירות, ג'רפי וכיוף יגבו אותו

תיקתקנו, 30.9/ספורט1

רן בן שמעון פרסם היום (שלישי) את סגל נבחרת ישראל למשחקים מול צרפת ב-10 בחודש ונגד איטליה כעבור ארבעה ימים. בפני המאמן הלאומי עמדו מספר דילמות על רקע פציעות של שחקני מפתח, אך בסופו של דבר מנור סולומון ועומרי גלזר שנעדרו פרקי זמן קצרים בתקופה האחרונה, נכללו בסגל.

לעומתם, דניאל פרץ שעדיין לא חזר לכשירות, נותר בחוץ ומי שיגבה את שוער הכוכב האדום בלגרד הוא יואב ג'רפי ששימש שוער ראשון בשני המשחקים הראשונים בקמפיין. מי שבאופן מפתיע נותר גם כן מחוץ לסגל, הוא דין דוד - מלך שערי ליגת העל ומי שפתח גם את העונה הנוכחית בכושר טוב.

לעומתו, שחקן מכבי חיפה אחר שחוזר למדים הלאומיים אחרי תקופה ארוכה יחסית הוא דולב חזיזה, שלאט לאט חוזר לכושר תחת שרביטו של ברק בכר במכבי חיפה. אלי דסה שזומן לסגל בפגרה הקודמת אך לא שותף בהפסדים לבלגיה ואיטליה בגלל פציעה, אמור להיות כשיר לחלוטין הפעם וצפוי לקבל את המפתחות בעמדת המגן הימני, שממילא חסרה על רקע פציעתו של שגיב יחזקאל. גם באגף השני יש לבן שמעון כאב ראש בעקבות הפציעה של רוי רביבו, והיעדרותו של אופיר דוידזאדה שסובל בעצמו מפציעה. דורון ליידנר שנכלל בסגל הנבחרת הצעירה בפגרה הקודמת, הוקפץ הפעם לסגל הבוגרת.

שוער נבחרת ישראל, עומרי גלזר. GettyImages
חוזר לשער. גלזר/GettyImages

הסגל המלא

שוערים: עומרי גלזר, שריף כיוף, יואב ג'רפי.

הגנה: אלי דסה, עילי פיינגולד, מתן בלטקסה, רז שלמה, עידן נחמיאס, דני גרופר, דורון ליידנר.

קישור: דור פרץ, עומרי גאנדלמן, אליאל פרץ, רמזי ספורי, איתן אזולאי, גבי קניקובסקי, מוחמד אבו פאני, מחמוד ג'אבר, דולב חזיזה, דן ביטון.

התקפה: ענאן חלאילי, ליאל עבדה, מנור סולומון, אוסקר גלוך, דור תורג'מן, תאי בריבו.

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה

הנבחרת תמריא בתחילת השבוע הבא לבודפשט , שם "תארח" את המשחק נגד צרפת. כעבור ארבעה ימים תתארח כאמור באודינה אצל איטליה, שנמצאת בראשות הבית עם 6 נקודות משני משחקים. צרפת מדורגת שנייה עם 3 נקודות, בעוד ישראל כאמור אחרונה ללא נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully