וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומן קצר? בברזיל מדווחים: ממפיס דפאי בדרך החוצה מקורינתיאנס

הספונסרית שנושאת ברוב שכרו העצום של ההולנדי, נמצאת תחת חקירה פלילית וצפויה להיסגר. במצב הזה המועדון לא יוכל לשלם לחלוץ

תיקתקנו, 7.10/ספורט1

האם ממפיס דפאי קרוב לסיום דרכו בקורינתיאנס, אחרי כמה שבועות בלבד? בברזיל מדווחים שהענקית הברזילאית נקלעה לקשיים גדולים בנוגע לתשלום שכרו הגבוה ועשויה להיפרד ממנו בלית ברירה.

מרבית השכר של ממפיס ממומן מכספי הספונסרית הראשית של קורינתיאנס, Esports da Sorte, אלא שבימים האחרונים חברת הגיימינג וההימורים הוצאה מחוץ לחוק והרשויות בברזיל הכריזו על חקירה פלילית בעניינה.

חלק מהקבוצות האחרות בברזיל שבעצמן מחזיקות בהסכמי חסות שונים עם החברה, ביטלו את ההתקשרות איתה בימים האחרונים. בקורינתיאנס החליטו להמשיך לשחק עם הלוגו שלה על החולצות, אבל עוקבים בדאגה. על פי ההסכם, Esports da Sorte אמורה להזרים לקורינתיאנס יותר מ-50 מיליון יורו בשנים הקרובות ובעיקר לשאת ברוב השכר של ההולנדי: 13.6 מיליון יורו לשנתיים.

שחקן קורינתיאנס, ממפיס דפאי. Soccrates Images, GettyImages
שותף בארבעה משחקים בכל המסגרות עד עכשיו. ממפיס/GettyImages, Soccrates Images

התקשורת בברזיל מדווחת שחברת ההימורים לא תתאושש מההליך שנפתח נגדה ושהיא תיסגר, מה שכנראה יגרום לכך שקורינתיאנס לא תוכל לעמוד בשכרו של ממפיס. הסיכוי היחיד הוא גיוס ספונסרית חדשה שתזרים סכומי עתק.

החלוץ בן ה-30 חתם בקבוצה הברזילאית לפני כחודש. הוא שותף בשלושה משחקי ליגה ואחד בקופה סודאמריקנה, ובארבעת המשחקים הללו בישל שני שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully