וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממפיס דפאי סיכם בקורינתיאנס, ירוויח 13.6 מיליון יורו בשנתיים

החלוץ בן ה-30 עוזב את אירופה ויצטרף לענקית הברזילאית. ההולנדי שיחק בין היתר במנצ'סטר יונייטד, ברצלונה ואתלטיקו מדריד

תקציר חצי גמר יורו 2024: הולנד - אנגליה 2:1/ספורט1

ממפיס דפאי סיכם את תנאיו בקורינתיאנס והוא עוזב את הכדורגל האירופי, בדרכו לענקית הברזילאית מסאו פאולו. החלוץ בן ה-30 התיר את חוזהו באתלטיקו מדריד בסוף העונה שעברה והפך לשחקן חופשי. הוא קיבל הצעות שונות, אבל בחר בזו של קורינתיאנס.

לפי התקשורת בברזיל, ממפיס ירוויח סכום של כ-565 אלף יורו לחודש ובסך הכול 13.6 מיליון יורו בכל התקופה. הצדדים ניהלו מו"מ מואץ בימים האחרונים ואחרי שקורינתיאנס העלתה את ההצעה, ההולנדי הסכים לחתום לשנתיים. הספונסרים הראשיים של המועדון, סייעו בהחתמה היוקרתית כשהבטיחו להזרים סכומים נכבדים לטובת העסקה.

ממפיס לא נכלל בסגל של נבחרת הולנד למשחקי ליגת האומות והיה זמין להמריא לברזיל כדי לסגור את כל הקצוות. קורינתיאנס תהיה הקבוצה השישית בקריירה שלו אחרי ששיחק בפ.ס.וו איינדהובן, מנצ'סטר יונייטד, ליון, ברצלונה ואתלטיקו מדריד. בנבחרת הולנד צבר 98 הופעות וכבש 46 שערים.

שחקן נבחרת הולנד, ממפיס דפאי. Alex Livesey, GettyImages
תחנה שישית בקריירה. ממפיס/GettyImages, Alex Livesey

בימים האחרונים מאמן נבחרת הולנד, רונאלד קומאן, ביקר את החלטתו של סטיבן ברחוויין לחתום בליגה הסעודית בגיל 26. בהולנד ממתינים לראות האם הפעם התגובה תהיה דומה, אבל מעריכים שלא בגלל שהליגה הברזילאית הרבה יותר איכותית ותחרותית מהסעודית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully