וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף: קבוצות הפרמיירליג שהעידו במשפט נגד מנצ'סטר סיטי

"משפט המאה" בעיצומו ובמקביל לביטול 25 אישומים מתוך 115 נגד אלופת אנגליה, פורסמו שמות המועדונים שסייעו לפרמיירליג. ומי הקבוצות שהעידו לטובת הסיטיזנס?

תקציר: מנצ'סטר סיטי - פולהאם 2:3/ספורט1

"משפט המאה" של מנצ'סטר סיטי נמשך בימים אלה והערב (שני) נחשף בתקשורת הבריטית על כך שהאלופה השיגה ניצחון ראשון על הפרמיירליג בבית המשפט, בשל העובדה שבוטלו 25 אישומים נגדה.

ישנם עוד 90 אישומים תלויים נגד מנצ'סטר סיטי והדרך ארוכה, אבל זהו בהחלט צעד משמעותי ראשון במאבקה של מנצ'סטר סיטי, שמשוכנעת שבסופו של דבר תצא עם ידה על העליונה מהמשפט ותימנע מעונשים - על הפרק, אם תואשם בסעיפים רבים, עונשים כגון שלילת האליפויות והורדת ליגה.

עם זאת, חברי הפאנל העצמאי שמנהל את הדיונים, מצא כי ההלוואות שלקחה מנצ'סטר סיטי בגובה מיליארד וחצי דולר לא מפרות את חוקי הפרמיירליג. יתרה מכך, מדובר בפרצה שניצלו גם ארסנל וברייטון לפי הדיווחים ואף נטען כי נציגי ניוקאסל, אברטון וצ'לסי העידו במשפט לטובת מנצ'סטר סיטי.

ארלינג הולאנד מנצ'סטר סיטי לצד טרנט אלכסנדר ארנולד ליברפול. GettyImages
הולאנד נגד אלכסנדר ארנולד. עימות גם מחוץ לדשא/GettyImages

זמן קצר לאחר מכן, באתר "דיילי מייל" חשפו מי היו שמונה קבוצות הפרמיירליג שסיפקו ראיות נגד מנצ'סטר סיטי - וביניהן גם ליברפול, ארסנל ומנצ'סטר יונייטד. כמו כן, נגד הסיטיזנס התייצבו על פי הדיווח וולבס, ברנטפורד, ווסטהאם, בורנמות' ופולהאם.

מיד לאחר פגרת הנבחרות, ביום ראשון ה-20 באוקטובר, תשוב מנצ'סטר סיטי לכר הדשא כשתפגוש למשחק חוץ את וולבס. בהחלט יהיה מעניין לראות אם היריבות מבית המשפט תעבור גם לכר הדשא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully