וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן לויד מבוקש במונאקו, תיערך פגישה עם הנהלת מכבי ת"א

7.10.2024 / 17:03

לפי "bebasket", אחרי שכבר טען כי הוא לא רואה את עצמו חוזר לישראל בעקבות ירי הטילים מאיראן, האקסית מנסה להחזירו. הוריו מגיעים במיוחד מארה"ב כדי לקדם את השיחות

תיקתקנו, 7.10/ספורט1

ג'ורדן לויד אמר בסוף השבוע לאנשי מכבי תל אביב שהוא לא רואה את עצמו חוזר לישראל אחרי מתקפת הטילים מאיראן. הוא כידוע יצא עם מכבי תל אביב לסרביה ובלט בניצחון "הביתי" על וילרבאן במחזור פתיחת היורוליג, אבל עתידו בקבוצה עדיין לוט בערפל. לפי "bebasket", הוא בדרך חזרה לאקסית, מונאקו.

הקלע האמריקאי בן ה-31 חתם במכבי תל אביב הקיץ אחרי שנתיים מוצלחות במונאקו, אבל בעקבות המצב הביטחוני כבר מנסה למצוא את הדרך החוצה. אחרי שאמר לאנשי הקבוצה שהוא לא רואה את עצמו שב לישראל, על פי הדיווח וירטוס בולוניה, מונאקו וקבוצה נוספת שלא פורסם שמה בדיווח - ייתכן שזו פנרבחצ'ה שתיאלץ להסתדר העונה ללא סקוטי ווילבקין שקרע את הרצועה הצולבת במחזור הראשון ביורוליג - כבר פנו לאלופת ישראל בעניינו.

שחקן מכבי תל אביב ג'ורדן לויד. Djorje Kostic, אתר רשמי
ישחק נגד מונאקו ברביעי, ויעבור אליה? לויד/אתר רשמי, Djorje Kostic

בכל מקרה, ביום רביעי הקרוב אמור לויד להגיע למונאקו, אבל לא כדי להשלים את מעברו - אלא כדי לשחק נגדה עם מכבי תל אביב במסגרת המחזור השני ביורוליג. כעת נודע כי עוד קודם לכן, כבר מחר, מחר תיערך פגישה בין לויד, הוריו שמגיעים במיוחד מארצות הברית והנהלת מכבי תל אביב על מנת לדון בסיטואציה שנוצרה. במכבי מקווים להשאיר את השחקן, אבל העניין הרב סביבו ביבשת עשוי לטרוף את הקלפים.

במשחקו הראשון במכבי תל אביב הוא כאמור היה משחקניה הבולטים בניצחון על וילרבאן כשקלע 15 נקודות. בעונה שעברה במדי מונאקו קלע במסגרת היורוליג 10.4 נקודות בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully