וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן לויד לאנשי מכבי תל אביב: לא רואה את עצמי חוזר לישראל

4.10.2024 / 7:25

הדרמה מאחורי הקלעים נחשפת. הגארד הביע חששות אחרי המתקפה האיראנית ובקבוצה עושים מאמצים גדולים להשאירו, אך "לא ברור אם זה יספיק": "מנסים להרגיע"

סיכום אירועי היום בספורט, 3.10/ספורט1

במשך דקות ארוכות אמש (חמישי), להוציא את הרבע הרביעי, לג'ורדן לויד היה משחק טוב בניצחון של מכבי תל אביב, 82:89 על וילרבאן. הגארד המוביל של הצהובים סיים את ההתמודדות עם 15 נקודות באחוזים טובים, וגם קלע את קליעות העונשין בסיום המשחק שסגרו את הערב. אבל מחוץ למגרש הסיפור איתו אחר לגמרי.

השורה התחתונה נכון לעכשיו היא שבמכבי תל אביב מנסים להשאיר את לויד, אבל זה לא הולך להיות קל. השחקן כבר אמר לאנשים בקבוצה ולחלק מחבריו כי הוא לא רואה את עצמו חוזר לתל אביב, אך במועדון חוזרים וטוענים כי בשל הסמיכות למתקפה האיראנית צריך לקחת את הדברים בפרופורציות הנכונות. "הוא עבר ערב מאוד קשה, הדברים שהוא אמר הם תוצאה של הערב הזה, מדברים איתו ומרגיעים את הסיטואציה".

שחקן מכבי תל אביב ג'ורדן לויד. Djorje Kostic, אתר רשמי
ניסיונות ההרגעה יעבדו? ג'ורדן לויד אמש/אתר רשמי, Djorje Kostic

ובכל זאת, בצוות המקצועי לא רגועים סביב הסיטואציה של לויד. במכבי מחפשים כבר זמן ממושך מחליף לדריל מייקון ג'וניור באותן עמדות בהם משחק לויד והשוק לא רווי באפשרויות. בצוות מקווים כי לא יצטרכו לחפש שני שחקנים באותן עמדות, ובמכבי מוכנים ללכת לקראת לויד ולאפשר לו להישאר אפילו יותר זמן באירופה מהמשחק הקרוב נגד מונאקו, כשהמטרה הכללית היא לשמור אותו בקבוצה, אך כפי שמספרים גורמים במועדון: "אנחנו עושים מאמץ, לא ברור אם זה יספיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully