וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונארומה עונה לביקורות לראשונה: "מרוצה מעצמי"

שוער פריז סן ז'רמן שעובר ימים לא פשוטים בעקבות הטעויות שביצע לאחרונה ובעיקר בהפסד לארסנל, לקח אחריות: "יש לי כתפיים רחבות, זה לא משפיע עליי"

תיקתקנו, 7.10/ספורט1

ג'אנלואיג'י דונארומה הצטרף לפריז סן ז'רמן ב-2021, ימים ספורים אחרי שהוביל את נבחרת איטליה לזכייה ביורו וגם נבחר לשחקן המצטיין של הטורניר בגיל 22 בלבד. הציפייה הייתה שבצרפת הוא יעשה קפיצת מדרגה נוספת לקריירה ויבסס את מעמדו כשוער הטוב בעולם, אבל בניגוד לציפיות, הוא מתמודד עם לא מעט אכזבות מאז המעבר ללא תמורה ממילאן לעיר האורות.

הביקורות הגיעו לשיא בשבועות האחרונים, בייחוד אחרי ההפסד 2:0 לארסנל בשבוע שעבר בליגת האלופות, משחק בו תפס אוויר בשער הראשון שספגה פריז סן ז'רמן והיה לו חלק משמעותי גם בשער השני. לא רק ברשתות עקצו את דונארומה, כי גם עיתונאים בכירים בצרפת קראו לפריז סן ז'רמן לצרף שוער בכיר בעונה הבאה בטענה ש"יש צורך בשדרוג בעמדת השוער, דונארומה לא עומד בציפיות".

ג'אנלואיג'י דונארומה שוער נבחרת איטליה. רויטרס
דונארומה לקח אחריות, אך הבהיר: "מרוצה מעצמי"/רויטרס

דונארומה, למרות הכל, לקח אחריות והשיב לביקורות: "יש לי כתפיים רחבות והביקורות לא משפיעות עליי, אז זו בכלל לא בעיה. אני מרוצה מעצמי ועובד קשה ביחד עם כל חבריי לקבוצה כדי שנשתפר".

פריז סן ז'רמן מעדה גם במשחק הליגה האחרון שלה שהסתיים ב-1:1 בניס ובסיומו אמר דונארומה: "העונה רק התחילה ולפנינו דרך ארוכה, זו רק ההתחלה".

בשבוע הבא צפוי דונארומה לעמוד בין הקורות נגד נבחרת ישראל (14.10) ועוד קודם לכן מול בלגיה ביום חמישי הקרוב.

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

המשחקים שנותרו בבית ב':

10.10: ישראל - צרפת | איטליה בלגיה
14.10: איטליה - ישראל | בלגיה - צרפת

14.11: צרפת - ישראל | בלגיה - איטליה
17.11: ישראל - בלגיה | איטליה - צרפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully