וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"באורוגוואי יש קמפיין נגד ביילסה כי ההתאחדות לא יכולה לשלם"

ההשמצות של לואיס סוארס פתחו תיבת פנדורה והתקשורת חוגגת. שחקן העבר ריצ'רד מוראלס: "אולי כיוונו אותו להגיד את הדברים"

תקציר: אורוגוואי - פרגוואי 0:0/ספורט1

נבחרת אורוגוואי תתארח בימים הקרובים אצל פרו וכמה ימים לאחר מכן תארח את אקוודור - ותנסה לעשות עוד צעד גדול לעבר מונדיאל 2026, אבל עולם הספורט המקומי עסוק רק בדבר אחד: המאמן מרסלו ביילסה.

לפני כמה ימים לואיס סוארס שפרש מהנבחרת, תקף את המאמן בחריפות ומאז כל פרשן או שחקן עבר, מכניס את עצמו לסוגיה. מי שנמצאים בין הפטיש לסדן הם שחקני הנבחרת - מצד אחד סוארס האגדי ומהצד השני המאמן הנוכחי שלהם. "נפתור את הכול במסגרת הנבחרת", אמר השוער סרחיו רוצ'ט.

רוב האנשים שמקבלים במה מדברים נגד ביילסה וסוארס קיבל גב בימים האחרונים מדייגו לוגאנו, דייגו גודין ודייגו פרס. לצדם, יש גם כמה קולות שתומכים בביילסה וכאלה שמאשימים את שחקני העבר בהתססה במטרה לסלק את המאמן הארגנטינאי.

חלוץ העבר ריצ'רד מוראלס, שרשם 27 הופעות בנבחרת אורוגוואי, לא התרשם ואמר: "אני לא יודע אם סוארס אמר את הדברים מ'דם ליבו', או שכיוונו אותו לשם. בכל זאת, הוא משתייך ל'מחנה' של לוגאנו וגודין. באורוגוואי יש קמפיין נגד ביילסה כי ההתאחדות לא יכולה לשלם לו. הם מנהלים במלחמה בביילסה ומכינים את הקרקע לפרידה ממנו".

מאמן נבחרת אורוגוואי, מרסלו ביילסה עם לואיס סוארס. Ira L. Black - Corbis, GettyImages
הכדורגל באורוגוואי כמרקחה. ביילסה וסוארס/GettyImages, Ira L. Black - Corbis

שחקן העבר קלאודיו הוסיין, ששיחק תחת ביילסה בנבחרת ארגנטינה, אמר: "הגישה של ביילסה כלפי אנשים היא לא שלילית, תשאלו את השחקנים ששיחקו אצלו בנבחרת צ'ילה. הוא תמיד היה מאוד מחובר לשחקנים שלו. הגישה שלו מאוד מקצוענית ואולי בגלל זה סוארס הרגיש שהוא מרוחק".

שוער העבר חוסה לואיס צ'ילברט, התייחס לדברים בעצמו: "ביילסה הוא מאמן שלא אוהב שחקנים חזקים ולכן כשיש לו כוכבים, הוא מתייחס אליהם לא יפה. זו המציאות. הוא לא אימן קבוצות גדולות כמו ריאל מדריד או ברצלונה, הוא תמיד אימן במועדוני אמצע, עם שחקנים צעירים. כשהוא אימן אותי בוולס סארספילד ב-1998, הוא התייחס לא יפה לאחד השחקנים ואני ישר הגנתי על השחקן. מאותו רגע התחילו כל הבעיות, הוא לקח לי את סרט הקפטן ואסר עליי לבעוט כדורים נייחים. הוא מדבר לא יפה, בשפה בוטה, ולכן התעמתי איתו".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

בגלל שבמונדיאל 2026 ישתתפו 48 נבחרות, מהבית הדרום אמריקאי יעלו 6 נבחרות והשביעית תמשיך לפלייאוף. המשמעות היא שאורוגוואי בדרך הבטוחה לטורניר. ביילסה הוביל את הסלסטה לניצחונות על ברזיל וארגנטינה במוקדמות וגם לחצי גמר הקופה אמריקה, אבל למרות זאת הוא ממשיך לספוג ביקורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully