וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאזטיץ' התמוגג: "לא נתתם לשום דבר לשבור אתכם"

7.10.2024 / 6:32

במכבי תל אביב מרוצים מה-1:2 הקשה על נתניה, מחמיאים למדמון, ואן אובריים ואדו, אבל יודעים: "יכולת כזו לא תספיק מול מכבי חיפה". לאזטיץ' ינצל את הפגרה כדי להחזיר את תורג'מן, יחזקאל ודוידזאדה הפצועים: "סוחטים את הסגל הזה עד הקצה"

השערים ב-1:2 של מכבי תל אביב על מכבי נתניה/ספורט1

סיפוק רב במכבי תל אביב אחרי הניצחון 1:2 אמש (ראשון) על מכבי נתניה. המאמן ז'ארקו לאזטיץ' נכנס בסיום המשחק לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "הייתם מאוחדים עד הדקה האחרונה. לא נתתם לשום דבר לשבור אתכם ועל כך מגיע לכם כל הברכות. זה ניצחון מאוד חשוב עבורנו".

לאזטיץ' היה מרוצה מהאנרגיות שהביאו איתם אלעד מדמון, יוריס ואן אובריים והנרי אדו, שנכנסו כמחליפים. הסרבי המשיך גם אמש לסחוט את דור פרץ עד טיפת המאמץ האחרונה "לדור יש אישיות יוצאת דופן ובזכותה, הוא משחק יותר מכולם ומצליח להתגבר על עייפות ועומסים", הסביר לאזטיץ'. יחד עם זה, הודה המאמן, כי פרץ החמיץ הרבה הזדמנויות לכיבוש, בגלל שיש עליו עייפות רבה.

במכבי תל אביב היה גם מי שהזכיר שהקבוצה לא שיחקה טוב. "יכולנו גם להפסיד את המשחק הזה. אנחנו צריכים להרים את היכולת שלנו, כי ברמה כזו בטוח שלא נוכל לנצח את מכבי חיפה כשנחזור מהפגרה".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים: גבי קניקובסקי, יוריס ואן אובריים, רז שלמה, דור פרץ. ברני ארדוב
המחליפים כולל ואן אובריים הביאו את המפנה/ברני ארדוב
מאמן מכבי תל אביב ז'ארקו לאזטיץ'. ברני ארדוב
לוקח בעיקר את האופי. לאזטיץ'/ברני ארדוב

לאזטיץ' מקווה לקבל אחרי הפגרה את הפצועים דור תורג'מן, שגיב יחזקאל ואופיר דוידזאדה או לפחות חלק מהם. "אנחנו סוחטים את הסגל הזה עד הקצה ומשחקים עם בלמים כמגנים וזה קושי עצום עבור קבוצה כמונו שרוצה וצריכה רוב המשחק לתקוף וליזום", אמר גורם בקבוצה.

אחרי פגרת הנבחרות תארח מכבי תל אביב את מכבי חיפה (19 באוקטובר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully