וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טן האח קנה אוויר לנשימה? "יונייטד לא תרצה לבצע זעזוע"

גארי נוויל טוען שפיטורים מוקדמים "יאירו רע גם את ההנהלה החדשה. אף אחד לא רוצה זעזוע, זה המשך של הקרוסלה המוכרת"

תקציר: אסטון וילה - מנצ'סטר יונייטד 0:0/ספורט1

אם לשפוט לפי תחילת העונה של שתי הקבוצות, העובדה שמנצ'סטר יונייטד רשמה אמש (ראשון) 0:0 מול אסטון וילה יכולה להיחשב כהישג. אלא שאריק טן האח סופר כעת חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות, והוא יוצא לפגרת הנבחרות מהמקום ה-14 בטבלה, עם שמונה נקודות בלבד משבעה מחזורים.

הפרשנים בממלכה מעריכים כי שתי תוצאות התיקו, מול פורטו ואמש, קנו למנג'ר ההולנדי עוד מספר שבועות בתפקיד - אף שהלחץ עליו הולך וגובר. לפי גארי נוויל, ההנהלה החדשה לא רוצה לבצע זעזוע - בטח לא אחרי שהעניקה לטן האח גיבוי וחוזה חדש במהלך הקיץ.

"אין ספק שהם לא רוצים לעשות שום דבר העונה", טען שחקן העבר. "זה יאיר לא רק את המנג'ר באור רע, אלא גם אותם. הם החליטו לשמור על טן האח אז לא ירצו להפוך את ההחלטה הזו במחזור השביעי. הם יקוו לשינוי כלשהו בשבועות הקרובים. אם בפגרת הנבחרות הבאה יונייטד עדיין תהיה במקומות 13-14, הלחץ יהיה גדול. אני חושב שאף אוהד יונייטד לא רוצה לראות את טן האח מפוטר כרגע, כי זה יהיה פשוט המשך של הקרוסלה הזו שאנחנו חווים בעשר השנים האחרונות".

עד פגרת הנבחרות הבאה, מצפה ליונייטד לוח משחקים נוח יחסית והיא תפגוש את ברנטפורד (ליגה), פנרבחצ'ה (ליגה אירופית), ווסטהאם (ליגה), לסטר (גביע הליגה), צ'לסי (ליגה), פאוק סלוניקי (ליגה אירופית) ושוב לסטר (ליגה).

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח. רויטרס
יקווה לשוב בצורה טובה יותר מפגרת הנבחרות. טן האח/רויטרס

על המשחק עצמו אמר נוויל: "זה צעד קטן קדימה. לפני המשחק, אם הייתם מציעים למישהו מאוהדי, שחקני או מאמני יונייטד תיקו, הם היו קופצים על זה. זו הפתיחה הכי גרועה אי פעם של המועדון בפרמיירליג אז אסור לחגוג, זה רק מראה כמה נמוך הגענו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully