וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק האחרון של טן האח? יונייטד הלחוצה מתארחת אצל אסטון וילה

ההולנדי שמעמדו החל להתערער צריך לקטוע רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון, פרננדש יוכל לשחק למרות הכרטיס האדום. וגם: צ'לסי וטוטנהאם הלוהטות ימשיכו לטפס?

תקציר ה-3:3 הדרמטי בין מנצ'סטר יונייטד לפורטו בליגה האירופית/ספורט1

המחזור השביעי בפרמיירליג יגיע לסיומו מחר (ראשון, החל מ-16:00, שידורים ישירים בחבילת הערוצים של ספורט1) כאשר בברמינגהאם תארח אסטון וילה את מנצ'סטר יונייטד, במקביל צ'לסי תארח את נוטינגהאם פורסט ובמשחק האחרון לפני פגרת הנבחרות, תארח ברייטון את טוטנהאם.

אסטון וילה - מנצ'סטר יונייטד (16:00, ספורט1)

הלחת על אריק טן האח הולך וגובר אחרי ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות. ביום ראשון הובסו השדים האדומים בביתם מול טוטנהאם ואז כבר החלו להתפרסם בממלכה דיווחים לפיהם המאמן ההולנדי עוד זוכה לגיבוי, אבל שמעידות נוספות עשויות לעלות לו במשרה. ביום חמישי בפורטוגל, נגד פורטו במסגרת הליגה האירופית, עלתה מנצ'סטר יונייטד ליתרון כפול ומהיר, אבל מצאה את עצמה סופגת שלושה שערים, איבדה את ברונו פרננדש משחק שני ברציפות בכרטיס אדום והצילה נקודה ואולי גם את משרתו של מאמנה ממש בשניות הסיום.

כעת היא חוזרת לליגה ומצפה לה משוכה מאוד גבוהה בדמות אסטון וילה, שבאמצע השבוע בליגת האלופות הנחילה לבאיירן מינכן את ההפסד הראשון שלה העונה. ג'ון דוראן הלוהט עשוי לפתוח לצד אולי ווטקינס, אם כי הוכיח את עצמו עד כה כמחליף האולטימטיבי כשכבש כמעט בכל המשחקים העונה (6 שערים ב-9 משחקים בכל המסגרות) על אף שפתח פעם אחת בלבד וגם היא הייתה בגביע הליגה. כשדוראן לא הבקיע, אגב, וילה מעדה ב-2:2 נגד איפסוויץ' - המשחק היחיד שאותו לא ניצחה בשבעת האחרונים בכל המסגרות. יש לציין שבמנצ'סטר יונייטד יוכל לשחק ברונו פרננדש, שזכה לגיבוי מאיגוד השופטים באנגליה וההשעיה האוטומטית שלו זכר לכרטיס האדום מהמשחק נגד טוטנהאם בוטלה.

שחקן מנצ'סטר יונייטד ברונו פרננדש. רויטרס
יעמוד לרשות טן האח, למרות הכרטיס האדום. פרננדש/רויטרס

צ'לסי - נוטינגהאם פורסט (16:00, ספורט2)

רביעייה מטורפת הבקיע קול פאלמר בשבוע שעבר תוך 20 דקות ווכידוע למשחקי הקונפרנס ליג הוא לא נרשם בשלב זה, כך שהוא זכה למנוחה מלאה לקראת המפגש עם נוטינגהאם פורסט. צ'לסי כבשה שתי רביעיות רצופות ובסך הכל 16 שערים בארבעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות והמאמן אנצו מארסקה צפוי להמשיך בהתקפה עם ג'יידון סאנצ'ו, נוני מדואקה, פאלמר כמובן וניקולאס ג'קסון בחוד - על אף שכריסטופר אנקונקו שהבקיע בחמישי הפך למבקיע המצטיין שלה העונה על אף שמבלה בעיקר על הספסל. פורסט מן העבר השני עם שני ניצחונות בלבד העונה, אבל אחד מהם היה באנפילד על ליברפול והיא תנסה להדהים גם בסטמפורד ברידג' - בדיוק כפי שעשתה בתחילת העונה שעברה, אז ניצחה 0:1.

ברייטון - טוטנהאם (18:30, ספורט1)

השחפים החלו את העונה בסערה עם 0:3 גדול בחוץ על אברטון וניצחון על מנצ'סטר יונייטד, אבל מאז רשמו ארבעה מחזורים רצופים ללא ניצחון. הם יקוו לשחזר את התצוגה הגדולה מול התרנגולים מדצמבר האחרון, אז חגגו עליהם עם 2:4 ביתי מלהיב. עם זאת, ז'ואאו פדרו שוב ייעדר בבריטון ולא יוכל לנסות לסייע לה לחגוג על טוטנהאם כפי שעשה עם צמד בעונה שעברה. מן העבר השני, החבורה של אנג' פוסטקוגלו מגיעה אחרי 0:3 ענק באולד טראפורד על מנצ'סטר יונייטד וביום חמישי גברה בחוץ על פרנצווארוש בליגה האירופית בהרכב משני. יונג מין סון צפוי ליהיעדר גם הפעם, כך שטימו ורנר צפוי להמשיך באגף שמאל, ברנן ג'ונסון בימין ובמרכז השדה דיאן קולוסבסקי וג'יימס מדיסון. בחוד יעלה דומיניק סולאנקה.

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
קול פאלמר, שחקן צ'לסי. GettyImages
זכה למנוחה אחרי הרביעייה במחזור שעבר. פאלמר/GettyImages

המחזור השביעי בפרמיירליג יסתיים מחר (ראשון) והליגה תתחדש ב-19.10, לאחר פגרת הנבחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully