וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאזטיץ' הסביר למה הוציא את זהבי: "המחליפים הביאו את האנרגיות"

עודכן לאחרונה: 7.10.2024 / 0:21

מאמן מכבי תל אביב גאה בניצחון על מכבי נתניה: "לא ויתרנו עד השנייה האחרונה, מרוצה מהמאמץ". מדמון זומן לנבחרת וחגג: "בשביל זה באתי לפה". בלבול: "היה פה שיפוט לא מספיק טוב"

השערים ב-1:2 של מכבי תל אביב על מכבי נתניה/ספורט1

זה היה קשה, זה היה דרמטי אך בסופו של דבר הצליחה מכבי תל אביב לעצור הערב (ראשון) רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, עם 1:2 על מכבי נתניה שהוציא אותם לפגרת הנבחרות מפסגת ליגת העל. ערן זהבי שבר בצורת וכבש שער בכורה בליגה העונה כשדייק מהנקודה הלבנה (12), ובתוספת הזמן אלעד מדמון שהחליף אותו הכריע עם פנדל משלו. בין לבין עידן נחמיאס איזן בשער עצמי (49), אך זה לא הספיק למרקו בלבול.

מאמן מכבי תל אביב ז'ארקו לאזטיץ'. ברני ארדוב
יש ממה להתעודד, ויש ממה לדאוג. לאזטיץ'/ברני ארדוב

כובש שער הניצחון אלעד מדמון זומן לראשונה לנבחרת ישראל לקראת צמד המשחקים מול צרפת ואיטליה בליגת האומות: "שמח לקבל את הזימון לנבחרת, לייצג אותה. אני מרגיש שאני חייב למועדון כבר הרבה זמן את הגול הזה, בשביל זה באתי לפה. הגעתי לתרום ולסייע למכבי להיות שוב האלופה. מחובר כאן לכולם - מהמאמן ועד אחרון השחקנים. מקדיש את השער לאוהדים, מחכה שהם יהיו כאן במשחק הבא כבר".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
שחקן מכבי תל אביב אלעד מדמון. ברני ארדוב
ווינר. מדמון/ברני ארדוב

לאזטיץ': "תחושה מדהימה, לא ויתרנו עד לשנייה האחרונה, היינו עייפים אבל החילופים הביאו לנו הרבה אנרגיות. יש לנו סגל טוב ועמוק, וב-30 הדקות האחרונות היינו מאוד טובים ועשינו כל מה שיכולנו לצפות.

"במחצית הראשונה לא היינו טובים, נראינו עייפים, אבל ניסינו להמשיך לשחק בדרך שלנו. לפעמים זה קשה לרוץ וללחוץ, הם כבשו וקצת נלחצנו, אבל היה לנו מספיק זמן, והמחליפים העניקו לנו הרבה אנרגיות".

המאמן נשאל למה לא שיחק עם זהבי ומדמון ביחד, וענה: "אנחנו רוצים יותר לחץ מהקו הקדמי, ואפשר היה לראות שהיינו יותר טובים, יוריס ומדמון יותר לחצו, גבי וסיסוקו יותר הניעו כדור, וזה עזר. לא כובשים שערי שדה? היו לנו הרבה מצבים, ומבחינתי זה מספיק.

"עכשיו בפגרת הנבחרת ננוח קצת, נעבוד על השיפור, ונקווה שכולם יחזרו בריאים, אבל מי שלא ייצא יוכל לנוח קצת. היו לנו משחקים טובים, לא הצלחנו לנצח, אבל היום אני מרוצה מהמאמץ, מהאנרגיות, ואנחנו עושים צעד אחרי צעד, וישתפר כשהפצועים שלנו יחזרו".

על כובש שער הניצחון: "ברכות למדמון על הזימון לנבחרת, זה מדהים עבורו".

סאהר תאג'י, איגור זלאטנוביץ' שחקני מכבי נתניה חוגגים. ברני ארדוב
לא ניצלו את המומנטום. נתניה/ברני ארדוב

מאמן מכבי נתניה מרקו בלבול אמר בסיום: "אני חושב שפתחנו מצוין את המשחק, השער שהבקענו היה יפה למרות שהוא נפסל. לאט לאט מכבי תל אביב השתלטה על המשחק. בסוף הפסדנו לאלופת המדינה. היה פה שיפוט לא מדויק ולא מספיק טוב, הפסדנו בשני פנדלים, שאני לא יודע מה אני חושב עליהם. צהובים שלא היו במקום. שחקנים שלנו נפצעו, הלכנו אחורה לקראת סוף המשחק. לא יודע אם היה פנדל או לא היה, אבל לא עושים גליץ' בקצה הרחבה. יש לנו הגנה צעירה, אולי הצעירה ביותר בליגה. צריכים ללמוד מזה, אנחנו נותנים מתנות ליריבות שלנו וזאת לא פעם ראשונה. כאשר אתה משחק טוב ומפסיד זה כואב פי מאה. זאת פתיחת עונה לא טובה, אני מאמין עדיין שיש פה בסיס טוב. צריך לתקן בעיקר את ההגנה, אעשה הכל לשפר את הקבוצה".

עומר ניראון: "מאכזב מאוד להפסיד, בטח לאלופת המדינה. הקבוצה הציגה כדורגל טוב לאורך דקות רבות מהמשחק. לא ציפינו לפתיחה כזאת, לא רצינו לאכזב את הקהל. ספק אם היו שני הפנדלים, קל לשרוק נגדנו. לא פעם ראשונה שעושים את זה מולנו, אבל לא נחפש תירוצים. יש אמוציות בתקופה כזאת, כולם כואבים את המצב. האוהדים מגיעים ומתאכזבים כל שבת, לפעמים הדברים יותר קולניים. יש לנו סגל טוב ומגובש. ההגנה? זה לא משפיע עלי בשום צורה, אנחנו עובדים קשה כדי לשפר את זה".

גל לייבוביץ' על הפנדל הראשון של מכבי תל אביב: "במהלך המשחק לא זיהיתי עבירה ונתתי למשחק להמשיך. נתניה המשיכה את המהלך וכבשה. ה-VAR בדק את המהלך מתחילתו עד סופו, מצא שיש עבירה וקבעתי בעיטת עונשין למכבי תל אביב וכרטיס צהוב למבצע העבירה".

על הצהוב השני שלא קיבל סתיו למקין: "היה לו צהוב מוקדם, הוא ביצע עבירה שלא מתאימה לצהוב ראשון ובטח שלא לצהוב שני ולכן שלא הרחקתי אותו".

אחרי פגרת הנבחרות תארח מכבי תל אביב את מכבי חיפה (19 באוקטובר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully