וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוז'וך: "השחקנים הפגינו בגרות". זעם בירושלים: "אי אפשר לשחק עם האדומים"

מאמן הפועל באר שבע אחרי ה-1:3: "ניצחון טכני על סכנין? בפסגה צריך להיות בסוף העונה". זיו אריה: "שיפוט? אדבר רק על הטעויות שלנו". ספר כעס: "היה פיגוע טרור בעיר שלנו, זה לא נורמלי".

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 1:3 על הפועל ירושלים/ספורט1

הפועל באר שבע חגגה הערב (ראשון) ניצחון בית שלישי ברציפות - הפעם 1:3 לא שגרתי על הפועל ירושלים. האורחת עלתה ליתרון משער של אוהד אלמגור מנקודת הקרן (35), אלא שסמבה דיאלו הורחק כבר בדקה החמישית, סדריק דון הצטרף אליו בדקה ה-41 ובמחצית השנייה העבירו הבאר שבעים הילוך, ניצלו את היתרון המספרי המשמעותי והפכו. ארנולד גאריטה נגח פנימה את השוויון (57), אנטוניו ספר הצטרף (70) ועומר אגבדיש (83, עצמי) סגר עניין. בכך, הרצף נמשך: הניצחון האחרון של הפועל ירושלים על הפועל באר שבע במסגרת הליגה הבכירה היה אי שם במאי 1998.

רן קוז'וך סיכם: "ספגנו אחרי אדום, זה היה טיפשי וזה לא הפתיע אותי. צריך לתת על זה את הדעת, אבל אחרי זה השחקנים שלי הפגינו המון בגרות. לשחק מול קבוצה שמצופפת לייצר מצבים ולהניע כדור זה לא פשוט. גאה בשחקנים על שלוש הנקודות. היינו צריכים את המחצית כדי שיהיה מה ומי שירגיע, זה השפיע עלינו מאוד במחצית השנייה. הסגל שלנו מלא בשחקנים טובים, בסוף אני מחליט את מי להרכיב ומי לא. אנטוניו ספר שחקן טוב, יש לו בעיטה פנטסטית. היו הרבה ספוקלציות בקיץ הזה, היינו אמורים להביא עוד. בסוף במציאות ספר נכנס היום מצוין והבקיע שער. במבחן התוצאה ניצחנו 1:3".

על בית הדין מול סכנין: "ניצחון טכני? צריך להיות במקום הראשון בסוף העונה. המטרה תמיד היא להיות כמה שיותר קדימה. נצא לפגרה מאושרים מבחינת הכדורגל. נצטרך להוכיח שגם בחוץ נוכל להוציא נקודות".

ארנולד גאריטה חוגג עם אנטוניו ספר הפועל באר שבע. דני מרון
"כועס על פיגוע הטרור בעיר שלנו". ספר/דני מרון

אנטוניו ספר הוסיף: "התפקיד שלי הוא לעזור לקבוצה, כולם מכירים את האיכויות שלי. אני שמח שניצלתי את ההזדמנות. היה פיגוע טרור בעיר שלנו, אני כל כך כועס על זה, זה לא נורמלי. לעולם לא נשכח את ה-7 באוקטובר ואני מייחל שהחטופים יחזרו כמה שיותר מהר. אני מקווה שכל החטופים יחזרו ושיהיה שקט, כי לא פשוט לחיות במדינה הזאת כרגע. המאמן בוחר את ההרכב, אני מכבד את ההחלטות שלו ואעשה הכל כדי לשחק".

לאחר שריקת הסיום נודע כי ניב אליאסי ואמיר גנאח פצועים ושוחררו מסגל הנבחרת הצעירה. מאור ארליך ואורי עזו זומנו במקומם.

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלוללר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
זיו אריה מאמן הפועל ירושלים. דני מרון
"מגיע לנו יותר, באנו לנצח". זיו אריה/דני מרון

זיו אריה אמר לאחר שריקת הסיום: "באנו עם תוכנית משחק, חשבנו שננצח פה. עשינו הכל נכון עם עשרה שחקנים, עם תשעה זה כבר היה קשה מאוד וחבל. באנו לכאן ננצח, אנחנו משחקים כדורגל טוב כל הזמן. אנחנו לא מפחדים מאף קבוצה. אנחנו עם 4 נקודות, מגיע לנו הרבה יותר נקודות, אבל אין דבר כזה מגיע. אנחנו עמוק למטה. לחצתי את היד לשופט, מה אני ארביץ לו? הוא לא עשה שום דבר. היו חסרים לנו חמישה עוגנים, לא רק שחקני הרכב. זה לא משנה, יש פה זכויות וחובות. אם יש זכות לשחק פה בגיל צעיר אז יש חובה להראות בגרות. האדום הראשון אני יכול להאשים את השחקן, השני אני אסתום. לא אקח את זה לשם, אדבר רק על הטעויות שלנו. לא מסתכלים על הפלייאוף העליון ועל שום דבר. במשחק הבא נהיה בלי שני המורחקים, לא יודע לגבי פצועים. נעשה הכל כדי לנצח באשדוד. מרגישים שלא נופלים מאף אחד, נקווה לשפר את זה".

אוהד אלמגור הוסיף: "התכוננו כל השבוע טוב, בסוף אנחנו מגיעים לפה ומקבלים אדום ועוד אדום. אני לא יודע אם זה קשור לשיפוט או לא, אבל קיבלנו ארבעה אדומים מתחילת העונה ואי אפשר לשחק ככה. גם בעשרה שחקנים הבכנו את באר שבע במעברים, אבל האדום השני הוציא את כל האוויר. קשה להתגונן ככה כל המשחק. צריך לעשות בדק בית עם האדומים האלה כי אי אפשר לשחק ככה".

אחרי פגרת הנבחרות תתארח הפועל באר שבע אצל מכבי פתח תקוה, בעוד הפועל ירושלים תארח את מ.ס. אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully