וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טן האח לא מאבד תקווה, ולמה "שחקני יונייטד צריכים להתבייש"?

המנג'ר סופר חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון, בדרך לפתיחה הכי גרועה מאז 1989/90: "זה תהליך ארוך טווח". ג'וני אוואנס בן ה-36 נבחר לאיש המשחק והכעיס את ברבאטוב

תקציר: אסטון וילה - מנצ'סטר יונייטד 0:0/ספורט1

המשבר של מנצ'סטר יונייטד הולך ומחריף. השדים האדומים רשמו הערב (ראשון) משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות - הפעם 0:0 עם אסטון וילה, והסיפור הגדול ממשיך להיות מעמדו של אריק טן האח. השדים האדומים צברו שמונה נקודות בלבד בשבעת מחזורי הפתיחה - הכי מעט שלהם מאז עונת 1989/90, אז סיימו במקום ה-13.

שחקן העבר ופרשן BBC בהווה קלינטון מוריסון טען כי צמד תוצאות התיקו האחרונות - מול פורטו בליגה האירופית והערב - אולי העניקו למנג'ר עוד אוויר לנשימה וקרדיט בתפקיד, אך "הוא עדיין תחת לחץ. זה לא מרגיע שום דבר - הוא צריך להתחיל לנצח". שחקן הקבוצה לשעבר דימיטאר ברבאטוב הסכים: "זה פשוט לא מספיק טוב, אז הביקורת תימשך. זה לא ייאמן שמנצ'סטר יונייטד במקום ה-14 בטבלה".

"האם דיברתי עם ההנהלה? אנחנו כל הזמן מדברים", טען טן האח בסיום. "כולנו באותו ראש, כולנו יודעים שזה תהליך ארוך טווח. עברנו שני משחקי חוץ קשים מאוד וזו פעם רביעית העונה שאנחנו שומרים על רשת נקיה. הראינו אופי טוב, יצרנו הזדמנויות וצריך לכבוש יותר שערים, בתחום הזה דרוש חיזוק".

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח. רויטרס
"כולנו באותו ראש". טן האח/רויטרס

ג'וני אוואנס, שנבחר לאיש המשחק, הודה כי השמועות על פיטוריו של טן האח בהחלט הגיעו גם לשחקנים: "זה משפיע עלינו, זה בראש שלנו. אנחנו צריכים לתת הכל עבור הקבוצה, הדבר החשוב הוא שהראינו אופי. זה כבוד גדול עבורי להמשיך לשחק עבור המועדון הזה". ברבאטוב הגיב כדרכו לכך שהבלם בן ה-36 נבחר לאיש המשחק ואמר: "כל מי שהיה על המגרש צריך להתבייש בכך. כל הכבוד לו, אבל כולם שם צעירים ממנו. הם חייבים להשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully